Facebook reprezintă cea mai activă platformă de socializare din lume, numărul de utilizatori fiind într-o continuă creștere. Aproximativ 37% dintre toți oamenii de pe Pământ folosesc Facebook astăzi.
Numărul de utilizatori ai rețelelor sociale din România a crescut cu 1,3 milioane între 2021 și 2022. În ianuarie 2022, în România erau 13,3 milioane de utilizatori de rețele sociale, printre care 9,9 milioane utilizatori de Facebook. Acoperirea reclamelor Facebook în România este echivalentă cu 51,9% din populația totală.
- Datorită faptului că Facebook a restricționat utilizarea platformei pentru copiii cu vârste de până la 13 ani, putem spune că 59,7% din publicul eligibil din România folosește Facebook.
- 50,5% din audiența publicitară Facebook este feminină, iar 49,5% este reprezentată de bărbați.
- Majoritatea utilizatorilor Facebook din România au între 25 și 34 de ani, iar adolescenții în vârstă de 20 de ani reprezintă 18%. Cu toate acestea, Facebook este popular și în rândul utilizatorilor de peste 65 de ani.
- Ponderea utilizatorilor de sex feminin este ușor mai mare pentru grupele de vârstă de peste 45 de ani, comparativ cu ponderea bărbaților.
- 80% dintre utilizatori vizitează Facebook cel puțin o dată pe zi.
În 2026, numărul utilizatorilor activi de Facebook lunar este proiectat să ajungă la 12,7 milioane de persoane, aceasta reprezentând o creștere de aproximativ 1,5 milioane de utilizatori noi.
Instagram se plasează pe locul 4 în clasamentul celor mai active platforme de socializare din lume. Aproximativ 18,3% dintre toți oamenii de pe Pământ folosesc Instagram astăzi. Audiența publicitară a crescut cu 12,8% în ultimele 12 luni.
În România, ponderea utilizatorilor de Instagram este de aproximativ 29,3% din întreaga populație, dintre care 52,3% sunt femei. Predomină persoanele cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani (31,9%). Această pondere scade la 29,6% în rândul celor cu vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani.
Dintre cei 31,9% utilizatori care se încadrează între 18 și 24 de ani, 18,5% sunt femei și 17% bărbați. Cea mai mare diferență între bărbați și femei apare în rândul persoanelor cu vârste cuprinse între 35 și 44 de ani, unde femeile conduc cu 421 600.
La începutul anului 2022, Instagram avea 5,4 milioane de utilizatori în România. Acoperirea reclamelor Instagram în România este echivalentă cu 28,3% din populația totală. La fel ca și Facebook, restricționează utilizarea platformei sale pentru persoanele cu vârsta de până în 13 ani, așadar 32,5% din publicul eligibil folosește această rețea de socializare.
- 51,9% din audiența publicitară a Instagramului este reprezentată de femei, iar 48,1% de bărbați.
- 42% dintre utilizatori vizitează Instagram cel puțin o dată pe zi.
- În 2025, numărul utilizatorilor de Instagram din România este proiectat să crească la 6,46 milioane de utilizatori.
Strategia Noastră
Mai întâi de toate, suntem atenți la prezentările clienților noștri, le ascultăm poveștile, le înțelegem businessul, aflăm care sunt nevoile și obiectivele lor de marketing, iar mai apoi facem auditul și o cercetare de piață amănunțită. Creăm strategii avansate, oferim soluții practice, idei noi, le implementăm și în cele din urmă monitorizăm cu precizie rezultatele. Clienții noștri folosesc serviciile și expertiza noastră pentru a-și crea un brand puternic și pentru a câștiga încrederea unui public țintă ideal. Împreună putem crește și putem crea campanii targetate inedite pentru site-ul tău.
Campanii Facebook Ads pentru brand awareness
Te ajutăm să crești vizibilitatea brandului tău prin campanii Facebook Ads personalizate și direcționate către publicul vizat de tine. Vom face ca brandul tău nu doar să fie cunoscut de către public, ci să și conteze pentru el. Așadar, te vom ajuta să înțelegi demografia publicului, precum și segmentele de clienți, să le descoperi motivațiile și să le cercetezi interesele. Vom pune în aplicare cunoștințele dobândite de noi pentru a concepe o strategie bazată pe comportamentul consumatorilor și în conformitate cu businessul tău.
Campanii de generare de lead-uri
Dacă obiectivul tău este să generezi clienți potențiali, cu ajutorul acestei campanii te ajutăm să creezi o bază de date segmentată despre clienții tăi prin obținerea unor date de contact și e-mailuri despre publicul pe care îl vizezi. Aceste campanii înseamnă mai mult decât un formular. Ele te ajută să-ți crești vizibilitatea și să-ți consolidezi imaginea brandului prin dobândirea de clienți. Reclama ta trebuie să comunice într-un mod clar și concis de ce este important ca utilizatorii să transmită informații despre ei afacerii tale. Facem ca lucrurile să fie simple și profitabile!
Campanii de promovare prin Instagram
Dacă vrei să-ți promovezi afacerea într-un mod cât mai creativ, Instagram este locul ideal unde îți poți da frâu liber imaginației. Ce putem face noi pentru a-ți atinge obiectivele de marketing?
- Instagram Photo Ads: unde poți spune o poveste sau îți poți promova produsele / serviciile prin imagini captivante și atractive pentru un public larg.
- Instagram Video Ads: unde te ajutăm să creezi reclame video scurte, eficiente și cu potențial de a deveni virale.
- Instagram Carousel Ads: te ajută să oferi informații valoroase utilizatorilor tăi, scopul principal fiind de a-i determina pe aceștia să-ți viziteze site-ul odată ce le-ai captat atenția.
- Instagram Stories Ads: are peste 250 de milioane de utilizatori zilnic, așadar este o modalitate perfectă pentru a crește gradul de cunoaștere a brandului. 50% dintre utilizatorii de Instagram au vizitat un site web cu intenția de a cumpăra un produs, ca urmare a faptului că l-au văzut în Stories.
Campanii de tip CPC (trafic către site)
Este important să știi că un click pe unul dintre anunțurile tale PPC sau cele de tip banner reprezintă o vizită și implicit o interacțiune cu oferta de produse sau servicii a companiei tale. Cu alte cuvinte, fiecare click semnifică atenția unei persoane cu privire la ceea ce ai tu de oferit, de aceea este esențial să ai în vedere ce tip de atenție urmărești și cât de mult plătești pentru aceasta. Te vom ajuta să transpui corect produsul / serviciul promovat și să transmiți cât mai clar mesajul pentru a-ți îndeplini cu succes obiectivele.
Campanii de catalog sales (pe baza unui feed de produse)
Anunțurile dinamice pentru produse sunt excelente pentru remarketing. Te ajutăm să-ți promovezi produsele persoanelor care și-au exprimat deja interesul pe alte platforme, cum ar fi site-ul tău. Campaniile de vânzări prin catalog te vor ajuta să-ți promovezi întreaga linie de produse, iar noi îți vom arăta calea spre a profita la maximum de această metodă de promovare. Cum? Vom crea un catalog, vom segmenta produsele în seturi, vom configura campaniile și te vom sfătui să nu încetezi să faci publicitate după o achiziție!
Campanii de promovare de tip video
Anunțurile video trebuie să livreze un singur mesaj care să fie ușor de digerat de către public și să aibă o durată de maximum 15 secunde. Îți putem crea campaniile video în următoarele formate:
- In-stream: unde poți crea reclame care să fie redate în clipuri video pe care le vizionează utilizatorii.
- Flux: în care te poți adresa utilizatorilor acolo unde își împărtășesc idei, opinii și surse de inspirație.
- Stories: unde poți crea conținut relevant și poți să interacționezi precum clienții tăi.