moloso + Seocupcake devin Limitless.ro

Campanii Google Ads.

Folosim Tehnologii Inovative cu Machine Learning Pentru a Maximiza Rezultatele Campaniilor Tale PPC

    logo auchan
    Lensa logo
    logo hornabach

    Machine Learning

    Am investit mult în Machine Learning în ultimii ani pentru a ne adapta schimbărilor rapide care apar zilnic în mediul online.

    Automatizări Shopping Ads

    În campaniile de Google Shopping folosim automatizări prin care livrăm clienților tăi produsele perfecte la momentul potrivit.

    Feed Management

    Cu ajutorul tool-urilor noastre categorisim produsele și creăm feed-uri SMART pentru a genera rezultate fără limite.

    Testimoniale
    Testimonial Lensa.ro
    Testimonial Hainedevis.ro
    Tipuri de campanii
    Performance Max

    Performance Max este un nou tip de campanie bazată pe obiective, care include toate tipurile de campanii din Google Ads și anume Shopping, Search, Display și Youtube.

    Search Ads

    Campaniile în Rețeaua de Căutare sunt anunțuri text care se afișează în pagina de rezultate atunci când utilizatorii caută în Google produsele sau serviciile pe care le oferi.

    Display Ads

    Campaniile în Rețeaua de Display sunt anunțuri tip imagine care se afișează pe site-uri și aplicații, fiind o modalitate excelentă de a extinde acoperirea campaniilor din rețeaua de căutare.

    Youtube Ads

    Adresează-te clienților potențiali atunci când aceștia vizionează sau caută videoclipuri pe Youtube și plătești numai când utilizatorii vizualizează sau dau click pe ad-uri.

    Discovery & Local Ads

    Campaniile Discovery le permit advertiserilor să ofere experiențe publicitare personalizate persoanelor care sunt pregătite să descopere și să interacționeze cu mărcile lor.

    App Ads

    Campaniile pentru aplicații facilitează promovarea aplicațiilor în Google prin Google Search, Google Play, YouTube, Discover și Google Display Network.

    Am generat peste
    0 M
    Click-uri
    0 B
    Impresii
    0 M
    Conversii
    0 M €
    Venituri

    68% din Experiențele Online Încep cu un Motor de Căutare

    Vrei să ajungi în topul preferințelor clienților tăi ideali?

    Ce este Google Ads?

    Este o platformă de publicitate plătită care face parte dintr-un canal de marketing numit PPC (Pay-Per-Click). Te ajută să te conectezi cu publicul tău țintă, să alegi soluțiile potrivite pentru nevoile tale și să livrezi reclame valoroase, de încredere, care să le ofere clienților cele mai bune experiențe.

    Serviciile Google Ads ajută companiile să se conecteze cu milioane de oameni, fiind o modalitate eficientă de a genera trafic calificat pentru afacerea ta și de a crea anunțuri online prin care să ajungi la clienții ideali exact în momentul în care aceștia sunt interesați de produsele sau serviciile pe care le oferi.

    Obiectivele Unei Campanii Google Ads Implementate de Agenția Noastră

    • Trafic pe site
    • Vânzari
    • Clienți potențiali
    • ROI pozitiv
    • Brand awareness
    • Număr de vizite în magazin
    • Trust (încredere în brand și produsele / serviciile oferite)
    De ce Google Ads?
    01.
    Google – cel mai folosit

    Google este cel mai folosit motor de căutare de către oameni din întreaga lume, ce are peste 5 miliarde de interogări de căutare în fiecare zi.

    02.
    Rezultate măsurabile

    Este rapid, eficient, măsurabil și cu un buget controlabil și rezonabil. Odată pornite, campaniile aduc rapid trafic relevant care se transformă în clienți.

    03.
    Targetare optimă

    Targetarea iți oferă posibilitatea de a afișa anunțuri pentru a ajunge la persoane cu interese specifice, și anume, la persoane interesate de produsele și serviciile tale.

    04.
    Creșterea veniturilor

    Anunțurile plătite de pe Google primesc un număr mare de clickuri pentru că sunt afișate în topul paginii. Căutările relevante se vor transforma rapid în vânzări.

    05.
    Scalabilitate

    Prin campaniile de Google Ads poți scala ușor bussiness-ul tău prin extinderea tipurilor de campanii, cuvinte cheie, anunțuri sau target, păstrând focusul obiectivelor.

    06.
    Control al costurilor

    Google Ads iți oferă control asupra modului în care cheltui banii și asupra sumelor inestite. Vei plăti numai atunci când cineva face click pe anunțuri.

    Metodologie

    Audit

    Ne ocupăm de auditul contului tău de Google Ads pentru a indentifica problemele din campanii. Auditul este realizat de unul din specialiștii noștri.

    1

    Stategie

    Te ajutăm să-ți setezi obiective SMART și vom adapta strategia, campaniile și anunțurile în funcție de rezultatele pe care ți le dorești.

    2

    Research

    Realizăm un proces amănunțit de analiză nișă, competiție și keyword research și identificăm expresiile cheie care aduc vânzări pentru site-ul tău.

    3

    Targetare

    Folosind criterii clare pentru a filtra audiența, vom afișa reclamele persoanelor interesate de produsele sau serviciile tale, la momentul potrivit.

    4

    Livrare

    Îți vom afișa anunțurile în momentul în care utilizatorii caută produsele sau serviciile pe care tu le oferi, urmând ca tu să îți contorizezi veniturile.

    5

    Monitorizare

    Monitorizăm în permanență rezultatele campaniilor pentru a putea optimiza eficiența acestora, astfel încât să investim bugetul pentru ROI mare.

    6

    Raportare

    Îți vom furniza constant date complete despre campanii și performanțele acestora și te vom ține la curent în ceea ce privește rezultatele.

    7
    Contactează-ne

    Specialiștii noștri sunt pregătiți pentru o sesiune gratuită de consultanță.

    FAQ
    Ce este PPC?
    PPC înseamnă Pay Per Click și este termenul folosit de platformele Google, Facebook, Tik Tok și altele atunci când sunt utilizate pentru a cumpăra trafic relevant pentru afacerea ta. Printr-un sistem de licitație vei plăti o sumă modică la click pentru a aduce utilizatori noi pe site.
    De ce este PPC important?
    PPC-ul face parte integrantă din mixul de marketing și este cea mai rapidă și sigură metodă de a aduce trafic relevant și foarte targetat pentru business-ul tău. De exemplu, în România este canalul care aduce cel mai mult trafic pe site.
    Cum funcționează PPC?
    PPC-ul funcționează în sistem de licitație. Atât tu cât și competiția ta veți licita o sumă pentru fiecare cuvânt cheie pe care îl aveți în campaniile de Google Ads. În funcție de bugetul licitat și de cât de relevante sunt landing page-urile tale vor scădea costurile per click.
    Cât timp durează pentru a vedea rezultate?
    Rezultatele în cazul campaniilor plătite se văd repede. Campaniile sunt live în Google Search în 24 de ore. Ele vor începe să aducă trafic relevant afacerii tale de la inceput.
    Ce alte tipuri de servicii oferim?
    Pe lângă Google Ads oferim SEO, Facebook Ads, Instagram Ads, Tik Tok Ads, Huawei Ads, Web Design și consultanță de marketing.
    Portofoliu
    Certificări
    Google Partner Premier 2022 Logo
    Meta Business Partner
    Tiktok Marketing Partner
    Huawei ads

    Ce facem foarte bine în agenție?

    În ultimii ani am investit foarte mult în tehnologie, pentru că am observat că avem nevoie, pe lângă specialiști bine pregatiți, de Software care să ne ajute să luăm decizii în timp real și să rezolvăm o problemă mare din Ecommerce. Acea problemă este răspunsul la întrebarea: ce se cumpără astăzi?

    În magazinele online se adaugă zilnic mii sau zecii de mii de produse, pentru că este ușor de făcut. Din toate acele mii de produse, care se cumpără astăzi și cum prioritezi acele produse pentru a fi promovate în Google?

    Această provocare noi o rezolvăm cu Machine Learning,  pentru ca avem informații în timp real din feed-ul de produse și din statisticile de vânzări. Știm ce produse ai în stoc, știm ce produse sunt în trend crescător / descrescător sau în top vânzări și le putem prioritiza în campanii pentru a le vinde.

    Având tehnologia ca suport, alături de o strategie solidă, reușim să avem rezultate ieșite din comun.

    Ce tipuri de campanii există în Google Ads?

    Performance Max – Este tipul de campanie all-in-one, creată de Google pentru a gestiona mai eficient targetul, bugetul și afișarea în rețeaua Google. Acest tip de campanie se bazează doar pe performanță pentru că folosește AI ca să livreze reclamele pe toate platformele Google. Target mai bun, performanță mai mare, vânzări mai multe.

    Google Search – Principalul avantaj al acestor reclame este că afișarea anunțului tău se va face în locul în care majoritatea utilizatorilor caută mai întai informații. În plus, poți adăuga call to action și apelare telefonică.

    Când să folosești anunțuri Google Search?

    Atunci când vrei să generezi vânzari și conversii online în aplicație, prin telefon sau în magazin, când interacționezi cu clienții care te-au contactat deja și care sunt aproape de a lua o decizie de cumpărare sau când vrei să încurajezi clienții relevanți să-și exprime interesul față de produsele / serviciile tale prin înscrierea la newsletter sau furnizarea informațiilor de contact.

    Google Shopping Ads – Acestea te ajută să promovezi anumite produse sau linii de produse. Poți rula o campanie Google Shopping prin Google Merchant Center, unde introduci informații specifice despre produse, ca mai apoi Google să extragă esențialul cu scopul de a-ți crea anunțurile pentru cumpărături.

    Acest tip de campanie Google Ads se deosebește de celelalte prin faptul că se concentrează pe calitatea imaginilor tale. Reprezintă cheia pentru a ieși în evidență și a te deosebi de concurență cu scopul de a atrage atenția cumpărătorilor. Pentru aceste tipuri de campanii avem puse la punct automatizări pe feeduri de produse SMART.

    Ce poți să obții cu Google Shopping Ads?

    Te ajută să crești traficul de calitate pe site, să obții trafic foarte targetat, să sporești numărul de vânzări de produse cu galeriile de imagini, să interacționezi cu clienții și să-i încurajezi să furnizeze informații de contact despre ei etc.

    Google Remarketing & Dynamic Remarketing – Principalul său scop este de a te ajuta să interacționezi din nou cu utilizatorii care și-au exprimat deja interesul pentru site-ul tău, insă nu au adus nicio conversie. Poate fi un memento pentru a finaliza o acțiune pe care au început-o sau un conținut pentru a promova o decizie de cumpărare.

    Remarketingul dinamic duce acest pas mai departe și îți permite să afișezi vizitatorilor anteriori anunțuri care conțin produse și servicii pe care le-au văzut pe site-ul tău. Cu mesaje adaptate publicului tău, remarketingul dinamic te ajută să creezi clienți și vânzări, aducând vizitatorii anteriori înapoi pe site-ul tău sau aplicația ta pentru a finaliza ceea ce au intenționat.

    Ce obiective poți atinge cu Google Remarketing?

    Poți transforma vizitatorii care au revenit pe site-ul tău în clienți, poți crește brand awareness-ul și implicit căutările de brand, ratele de vizitatori care revin pe site și engagement-ul.

    Google Display Network – Îți oferă informații relevante despre afaceri și te ajută să captezi atenția vizitatorilor prin bannere interactive. Printre beneficiile aduse de GDN se numără posibilitatea de a alege locațiia geografică și intervalul de timp de afișare a reclamelor, o expunere crescută a brandului către publicul potrivit, atragerea mai multor clienți, precum și creșterea eficienței remarketingului.

    Tu îți setezi campania și anunțurile, iar Google le va afișa persoanelor interesate în locul și la momentul potrivit. Dacă urmărești să-ți consolidezi imaginea și să crești vizibilitatea afacerii tale, această metodă de promovare este o cale sigură, eficientă și profitabilă.

    Gmail Ads – Acestea au o acoperire de peste un miliard de utilizatori Gmail la nivel global în fiecare lună și îți oferă posibilitatea de a afișa anunțuri persoanelor care sunt deja interesate de produsele / serviciile tale, astfel încât să vizezi în mod eficient clienții potențiali ideali.

    Un beneficiu semnificativ este că utilizatorii trebuie să facă click în mod voluntar pe anunțul care apare sub formă de e-mail în căsuța lor pentru a vedea întreaga reclamă publicitară. Acest lucru îți ofeă mai multe informații despre câte persoane ți-au vazut anunțul. Gmail Ads pot fi targetate pe vânzări, leaduri, trafic sau branding, pot apărea în funcție de cuvintele cheie vizate și pot fi făcute dinamic.

    Cum funcționează acest proces?

    Google folosește ultimele 300 de e-mailuri primite de o persoană, iar dacă datele din aceste e-mailuri corespund criteriilor tale de direcționare, anunțul tău va fi eligibil pentru afișare. Totuși, fiind o licitație cu anunțuri Gmail, sănătatea generală a contului, sumele CPC și bugetul vor afecta frecvența cu care este afișat anunțul.

    Anunțurile Gmail sunt mobile friendly și folosesc o pânză creativă mare pentru ca tu să poți capta atenția potențialilor clienți prin utilizarea imaginilor și a textului într-un mod cât mai atractiv.

    Youtube Ads – Utilizatorii pot căuta în search pe YouTube, pot face click pe videoclipuri sugerate pe pagina de vizionare sau pot alege un videoclip din feedul paginii de pornire. Folosește YouTube cu scopul de a face publicitate mai eficient pentru persoanele care îți caută brandul sau produsul.

    Campaniile de anunțuri video sunt absolut necesare dacă obiectivele tale sunt de a-ți crește traficul pe site și brand awareness. Cuvintele cheie potrivite te vor plasa în fața unui videoclip, perturbând comportamentul utilizatorului doar cât să îi atragă atenția.

    Printre avantajele utilizării campaniilor de anunțuri video se numară:

    Reputație în rândul vizitatorilor
    Creșterea credibilității existenței brandului
    Șanse crescute de trafic (4 miliarde de videoclipuri sunt vizionate zilnic pe YouTube)
    Conștientizarea eficientă a produsului
    Șanse crescute de a câștiga popularitate
    Abilitatea de a urmări cu ușurință performanța conținutului.