Agenție Google Ads

Agenție PPC ce Oferă Servicii de Promovare în Google Ads Pentru a Maximiza Rezultatele Campaniilor PPC

logo auchan
Lensa logo
hornbach logo carousel

Tehnologie

Am investit mult în tehnologie proprie în ultimii ani pentru a ne adapta schimbărilor rapide care apar zilnic în mediul online.

Automatizări Shopping Ads

În campaniile de Google Shopping folosim automatizări prin care livrăm clienților tăi produsele perfecte la momentul potrivit.

Feed Management

Cu ajutorul tool-urilor noastre categorisim produsele și creăm feed-uri SMART pentru a genera rezultate fără limite.

Icon Truda
Automatizări PPC Pentru E-commerce Growth

Fiind profund dedicați inovației și având convingerea că tehnologia reprezintă un factor esențial în obținerea celor mai bune rezultate, am dezvoltat Truda.io care se bazează pe tehnologii avansate precum Machine Learning.

TRUDA este o platformă care îți oferă ajutor în analiza și optimizarea campaniilor tale de marketing. Prin intermediul algoritmilor avansați, analizăm și comparăm produsele în funcție de venituri și le etichetăm într-un mod inteligent.

Aceste informații ne permit să luăm decizii bine fundamentate în ceea ce privește creșterea profitului.  Platforma permite, de asemenea, exportarea datelor către orice platformă publicitară.

FEED MANAGEMENT  •  CAMPANII SMART  •  INSIGHTS & ANALYTICS

Tipuri de Campanii de Promovare Google Ads
Performance Max

Performance Max este un nou tip de campanie bazată pe obiective, care include toate tipurile de campanii din Google Ads și anume Shopping, Search, Display și Youtube.

Search Ads

Campaniile în Rețeaua de Căutare sunt anunțuri text care se afișează în pagina de rezultate atunci când utilizatorii caută în Google produsele sau serviciile pe care le oferi.

Display Ads

Campaniile în Rețeaua de Display sunt anunțuri tip imagine care se afișează pe site-uri și aplicații, fiind o modalitate excelentă de a extinde acoperirea campaniilor din rețeaua de căutare.

Youtube Ads

Adresează-te clienților potențiali atunci când aceștia vizionează sau caută videoclipuri pe Youtube și plătești numai când utilizatorii vizualizează sau dau click pe ad-uri.

Discovery & Local Ads

Campaniile Discovery le permit advertiserilor să ofere experiențe publicitare personalizate persoanelor care sunt pregătite să descopere și să interacționeze cu mărcile lor.

App Ads

Campaniile de promovare pentru aplicații facilitează promovarea aplicațiilor în Google prin Google Search, Google Play, YouTube, Discover și Google Display Network.

Am generat peste
0 M
Click-uri
0 B
Impresii
0 M
Conversii
0 M €
Venituri

Campaniile PPC făcute prin Google Ads te ajută să ajungi în topul preferințelor clienților tăi ideali

68% din experiențele online încep cu un motor de căutare

Serviciile de promovare PPC prin Google Ads te susțin în misiunea ta de a genera trafic de calitate pe site, de a crește vânzările sau de a obține leaduri și de a te conecta cu utilizatori care pot deveni clienți fideli ai afacerii tale. Cum funcționează acest lucru? Ei bine, vom crea pentru tine anunțuri de promovare online prin care să ajungi la clienții ideali chiar în momentul în care ei prezintă interes pentru serviciile sau produsele pe care le pui pe piață, chiar în momentul în care aceștia au o problemă pe care tu îi poți ajuta să o rezolve.

Ce este Google Ads?

Google Ads este o platformă de publicitate plătită și face parte din canalul de marketing numit PPC (sau Pay-per-Click). Aceste campanii plătite te ajută să te conectezi cu publicul tău țintă, să alegi soluțiile potrivite pentru nevoile tale de promovare și să livrezi reclame relevante, valoroase, care să le ofere potențialilor clienți răspunsul la nevoile pe care le au. 

Care sunt obiectivele unei campanii Google Ads implementate de agenția Limitless?

  • Trafic de calitate pe site – cu siguranță îți dorești mai multe vizite pe site, însă, trebuie să țintești spre a obține un trafic de calitate, relevant. Campaniile Google Ads implementate corect te ajută să faci acest lucru!
  • Rata de conversie – Cu siguranță știi că nu toate click-urile se transformă în tranzacții. O rată de conversie mare îți va crește vânzările pe site cu același trafic pe care campaniile de ads îl generează. Traficul calificat și relevant are o rată de conversie mai mare.
  • Vânzări – cel mai întâlnit obiectiv pentru promovarea PPC în marketing, iar campaniile Google Ads sunt perfecte pentru a crește numărul vânzărilor – atât pe termen scurt, cât și pe termen lung, în funcție de nevoile din prezent ale afacerii tale.
  • Clienți potențiali – a genera leaduri poate deveni dificil pentru unele businessuri. Totuși, Google Ads oferă mai multe tipuri de campanii de promovare care sunt perfecte pentru acest obiectiv.
  • ROI pozitiv – o agenție Google Ads este orientată întotdeauna spre a obține un ROI cât mai bun pentru clienții cu care colaborează. Ne dorim să îți aducem cele mai bune rezultate din promovarea plătită, cu un buget optimizat corespunzător.
  • Brand awareness – creșterea nivelului de brand awareness este un obiectiv important, în special pentru sănătatea afacerii tale pe termen lung și poate fi obținută prin anunțurile pe Google.
  • Număr de vizite în magazin – dacă businessul tău are și locații fizice, cu ajutorul promovării PPC putem crește împreună numărul persoanelor care îți trec pragul.
  • Trust – încrederea în brand și produsele sau serviciile oferite se construiește în timp, dar poate fi spulberată în doar câteva zile dacă nu ești atent. Deși este normal ca nivelul de încredere să aibă unele fluctuații, campaniile implementate de către agențiile pay-per-click prin Google Ads pot stabiliza lucrurile.
De ce Google Ads?
01.
Google – cel mai folosit

Google este cel mai folosit motor de căutare de către oameni din întreaga lume, ce are peste 5 miliarde de interogări de căutare în fiecare zi.

02.
Rezultate măsurabile

Este rapid, eficient, măsurabil și cu un buget controlabil și rezonabil. Odată pornite, campaniile aduc rapid trafic relevant care se transformă în clienți.

03.
Targetare optimă

Targetarea iți oferă posibilitatea de a afișa anunțuri pentru a ajunge la persoane cu interese specifice, și anume, la persoane interesate de produsele și serviciile tale.

04.
Creșterea veniturilor

Anunțurile plătite de pe Google primesc un număr mare de clickuri pentru că sunt afișate în topul paginii. Căutările relevante se vor transforma rapid în vânzări.

05.
Scalabilitate

Prin campaniile de Google Ads poți scala ușor bussiness-ul tău prin extinderea tipurilor de campanii, a cuvintelor cheie, a tipurilor de anunțuri sau a audiențelor.

06.
Control al costurilor

Google Ads iți oferă control asupra modului în care cheltui banii și asupra sumelor investite. Vei plăti numai atunci când cineva face click pe anunțuri.

Metodologie Agenție Google Ads

Audit Google Ads

Ne ocupăm de auditul contului tău de Google Ads pentru a indentifica problemele din campanii. Auditul este realizat de unul dintre specialiștii noștri.

1

Strategie PPC

Te ajutăm să-ți setezi obiective SMART și vom adapta strategia, campaniile și anunțurile în funcție de rezultatele pe care ți le dorești.

2

Research PPC

Realizăm un proces amănunțit de analiză nișă, competiție și keyword research și identificăm expresiile cheie care aduc vânzări pentru site-ul tău.

3

Targetare Campanii

Folosind criterii clare pentru a filtra audiența, vom afișa reclamele persoanelor interesate de produsele sau serviciile tale, la momentul potrivit.

4


Livrare Campanii Ads

Îți vom afișa anunțurile în momentul în care utilizatorii caută produsele sau serviciile pe care tu le oferi, urmând ca tu să îți contorizezi veniturile.

5

Monitorizare Campanii

Monitorizăm în permanență rezultatele campaniilor pentru a putea optimiza eficiența acestora, astfel încât să investim bugetul pentru ROI mare.

6

Raportare PPC

Îți vom furniza constant date complete despre campanii și performanțele acestora și te vom ține la curent în ceea ce privește rezultatele.

7
Contactează-ne

Specialiștii noștri sunt pregătiți pentru o sesiune gratuită de consultanță.

FAQ
Ce este PPC?
PPC înseamnă Pay Per Click și este termenul folosit de platformele Google, Facebook, Tik Tok și altele atunci când sunt utilizate pentru a cumpăra trafic relevant pentru afacerea ta. Printr-un sistem de licitație vei plăti o sumă modică la click pentru a aduce utilizatori noi pe site.
De ce este PPC important?
PPC-ul face parte integrantă din mixul de marketing și este cea mai rapidă și sigură metodă de a aduce trafic relevant și foarte targetat pentru business-ul tău. De exemplu, în România este canalul care aduce cel mai mult trafic pe site.
Cum funcționează PPC?
PPC-ul funcționează în sistem de licitație. Atât tu cât și competiția ta veți licita o sumă pentru fiecare cuvânt cheie pe care îl aveți în campaniile de Google Ads. În funcție de bugetul licitat și de cât de relevante sunt landing page-urile tale vor scădea costurile per click.
Cât timp durează pentru a vedea rezultatelw campaniilor Google Ads?
Rezultatele în cazul campaniilor google ads sau PPC se văd repede. Campaniile sunt live în Google Search în 24 de ore. Ele vor începe să genereze trafic relevant afacerii tale de la inceput.
Ce alte tipuri de servicii PPC oferim?
Pe lângă Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Tik Tok Ads, Huawei Ads, consultanță PPC și raportare.
Portofoliu Agenție Google Ads
Parteneri Oficiali
Google Partner 2024 limitless.ro
Meta Business Partner
Tiktok Marketing Partner
Petal Ads

Agenție Google Ads & PPC ce Livrează Servicii de Optimizare a Campaniilor Google Ads

Ce facem foarte bine în agenție când vine vorba de campaniile PPC și promovarea prin Google Ads? 

În ultimii ani, am investit foarte mult în tehnologie. Am observat că pentru a oferi cele mai bune rezultate clienților noștri avem nevoie, pe lângă specialiști pregătiți corespunzător, de software care să ne ajute să luăm deciziile corecte în timp real și să ne ofere răspunsul la o provocare din ecommerce – ce se cumpără astăzi

Am remarcat că în magazinele online, din România și nu numai, se adaugă zilnic mii sau zeci de mii de produse noi, pentru că acest lucru este simplu de făcut. Totuși, dintre toate acele produse, care aduc cele mai multe achiziții și care sunt cele care ar trebui prioritizate pentru a fi promovate prin PPC și Google Ads? 

Răspunsul nostru pentru această provocare vine cu Automatizările făcute prin Truda, dezvoltată în cadrul agenției. Avem informații în timp real din feed-ul de produse și din statisticile de vânzări. Astfel, dacă vei alege să colaborăm, vom avea ocazia să aplicăm tehnicile noastre bazate pe analize și algoritmi complecși și să te ajutăm să îți crești în mod inteligent vânzările. Vom ști ce produse ai în stoc, care sunt produsele care se află într-un trend crescător sau descrescător, care sunt cele în top vânzări și pe care trebuie să le prioritizăm în campaniile pay-per-click pentru a le vinde.

Tehnologia ne ajută foarte mult, dar avem și o strategie solidă și specialiști cu multă experiență și, astfel, reușim să avem rezultate #limitless. 

Ce tipuri de campanii există în Google Ads sau la ce servicii PPC poți apela?

Google Ads pune la dispoziția noastră mai multe tipuri de campanii prin care ne putem promova clienții. Fiecare campanie este (mai) potrivită pentru un anumit obiectiv și, în funcție de specificul afacerii tale și care sunt prioritățile din prezent, vom putea alege metoda cea mai bună pentru a-ți aduce rezultatele dorite la un ROI cât mai bun.

Performance Max – campania all-in-one creată de Google

Acest tip de campanie PPC se folosește de inteligența artificială pentru a gestiona mai eficient targetul, bugetul și afișarea și a livra reclamele pe toate platformele Google. Funcționând cu ajutorul AI-ului, scopul său este de a aduce performanță mai mare și vânzări mai multe, totul calculat pentru a optimiza bugetul alocat campaniei de publicitate pe Google.

Google Search – the OG sau tipul de campanie care poate fi aplicat pentru a atinge numeroase targeturi

Reclamele Google Search sunt preferate în continuare de numeroși specialiști întrucât au un avantaj major – anunțurile sunt afișate în principalul loc în care utilizatorii caută mai întâi o rezolvare pentru problemele lor – motorul de căutare. Aceste anunțuri PPC pot fi configurate inteligent și, cu o targetare precisă și un call to action convingător, te pot ajuta să îți atingi obiectivele. Ele pot fi folosite în mai multe situații:

  • Când vrei să generezi vânzări și conversii online, în aplicație, prin telefon sau chiar în magazinul fizic;
  • Când vrei să interacționezi cu clienții cu care deja ai avut un prim contact și care sunt aproape de a lua o decizie de cumpărare;
  • Când vrei să încurajezi clienții relevanți să se înscrie la newsletter sau să îți furnizeze informațiile lor de contact.

Google Shopping Ads – campaniile PPC perfecte pentru promovarea produselor sau liniilor de produse

Anunțurile tip Shopping Ads sunt recomandate atunci când se dorește promovarea pay-per-click a unor produse sau linii de produse, fie ele noi sau nu. Aceste campanii sunt rulate prin Google Merchant Center, unde vom introduce informații specifice despre fiecare produs în parte. De aici, Google extrage esențialul despre acestea și formează anunțurile pentru cumpărături afișate în rezultatele de căutare. 

Spre deosebire de alte tipuri de campanii, când vine vorba despre Google Shopping Ads, este esențial ca imaginile de produs să fie de calitate, să pună într-o lumină pozitivă caracteristicile produselor și să te ajute să ieși în evidență pe lângă competitori. Imaginile de produs sunt cele care atrag atenția în acest tip de anunț PPC, ele pot convinge cumpărătorii să dea click pe anunț. Noi lucrăm cu automatizări pe feed-uri de produse SMART pentru a rula aceste campanii Google Ads. 

Principalul beneficiu pe care Google Shopping Ads îl aduce este reprezentat de creșterea traficului calitativ pe site (cu accent pe „calitativ”). Traficul care vine pe site în urma acestor campanii este foarte targetat, utilizatorii manifestă un interes conștient față de produsele pe care le promovezi. Astfel, recomandarea este ca acest tip de campanie să fie folosit atunci când se dorește creșterea vânzărilor, dar este potrivit și pentru a interacționa cu clienții și a-i încuraja să furnizeze informații de contact. 

Google Remarketing & Dynamic Remarketing – un memento necesar pentru a lua decizia de cumpărare

Principalul scop al acestor campanii Google Ads este de a oferi o cale prin care putem interacționa din nou cu acei utilizatori care și-au exprimat interesul pentru produsele sau serviciile tale, însă nu au luat o decizie finală, nu au adus o conversie. Această metodă de promovare implementată de agențiile de PPC marketing reușește, atunci când este gândită corect, să promoveze decizia de cumpărare, să ofere utilizatorilor acel ultim impuls de care au nevoie pentru a nu mai sta pe gânduri și a trimite o comandă. 

Dynamic Remarketing ne permite să afișăm anunțuri care conțin produse sau servicii care au trezit anterior curiozitatea vizitatorilor de pe site. Vom crea mesaje adaptate publicului tău, care să te ajute să transformi acești vizitatori în clienți care să finalizeze o achiziție, să cumpere acele produse pentru care au manifestat interes.

În plus, alte obiective care pot fi îndeplinite cu ajutorul Google Remarketing sunt:

  • Poți crește brand awareness-ul și căutările de brand;
  • Creșterea ratei vizitatorilor care revin pe site;
  • Engagement sporit.

Google Display Network – reclamele tale de promovare prin Google Ads, afișate în locul potrivit și la momentul oportun

Bannerele afișate prin GDN pot fi statice sau interactive și pot avea diferite dimensiuni. Acest tip de campanie de promovare PPC aduce mai multe avantaje, precum posibilitatea de a alege locația geografică și intervalul orar în care reclama să fie afișată. De asemenea, aduce cu sine o expunere crescută pentru brandul tău către publicul potrivit, reușește să atragă mai mulți clienți și, legat de punctul de mai sus, crește eficiența remarketingului. 

Noi punem la punct campania și anunțurile, iar algoritmul Google le va afișa acelor persoane care intră în target, pe site-urile pe care aceștia se află la un anumit moment dat. Publicitatea PPC cu ajutorul Google Display Network reprezintă o metodă de promovare sigură, eficientă și profitabilă, o metodă de promovare pe care noi o recomandăm clienților noștri în momentul în care aceștia își doresc să își consolideze imaginea și să crească vizibilitatea afacerii lor. 

Gmail Ads – o metodă mai puțin folosită, dar care poate rotunji rezultatele campaniilor de promovare a site-ului prin Google Ads

Utilizatorii Gmail sunt numeroși, peste un miliard, iar acest număr reușește să motiveze folosirea acestui tip de campanie. Anunțurile sunt afișate doar acelor persoane care au manifestat deja un interes față de produsele și serviciile pe care le oferi, fiind vizați, așadar, clienți potențiali ideali. Gmail Ads pot fi orientate pe vânzări, leaduri, trafic sau branding, fiind potrivite, așadar, pentru mai multe posibile obiective pe care afacerea ta le poate avea. 

Din moment ce utilizatorii sunt nevoiți să dea click pe anunț pentru a vedea întreaga reclamă, noi vom avea mai multe date despre numărul de persoane care ți-au văzut anunțul și reacția lor la acesta. Campaniile de acest tip sunt setate în funcție de cuvintele cheie și pot fi dinamice, iar algoritmul se bazează pe ultimele 300 de e-mailuri pe care o persoană le-a primit.

Dacă informațiile din acestea corespund cu criteriile pe care le setăm noi pentru direcționare, anunțul este eligibil pentru afișare. Frecvența cu care anunțul este afișat e influențată de mai mulți factori, precum sănătatea generală a contului, sumele CPC și, evident, bugetul alocat.

Un ultim beneficiu major pe care merită să îl menționăm aici este că aceste anunțuri implementate de o agenție PPC sunt mobile friendly și ne permit să captăm atenția utilizatorilor prin folosirea unui mix de elemente media (imagini) + text. 

YouTube Ads – videoclipurile pot fi cea mai bună metodă de promovare PPC pentru unele afaceri

Considerăm că reclamele pe YouTube sunt necesare dacă printre obiectivele tale se numără creșterea traficului pe site și a gradului de brand awareness. Cuvintele cheie potrivite ne vor ajuta să plasăm anunțul în fața unui videoclip, reușind astfel să atragem atenția utilizatorilor. 

Aceste anunțuri PPC aduc mai multe avantaje, printre care merită să le menționăm pe următoarele: 

  • Creșterea credibilității și a reputației în ochii utilizatorilor;
  • Abilitatea de a urmări performanța conținutului și a-l optimiza corespunzător;
  • Șanse de a câștiga popularitate printre membrii publicului țintă;
  • Creșterea șanselor de a obține trafic de calitate;
  • Creșterea gradului de awareness a produsului/ serviciului promovat. 

Totuși, campaniile de YouTube Advertising trebuie implementate cu atenție, pentru a evita posibilitatea ca utilizatorii să se simtă agasați de reclamele realizate, fapt care i-ar putea îndepărta (poate pentru totdeauna) de brand. Agenția noastră este partener Google, iar când vine vorba de promovarea Google Ads în România, ne mândrim cu rezultate de excepție.

Campaniile Google Ads sunt o necesitate pentru (aproape!) toate afacerile și noi le recomandăm clienților noștri în momentul în care acestea pot ajuta la îndeplinirea obiectivelor de business sau pot rotunji strategia de promovare, împreună cu campaniile SEO sau Facebook Ads. Cunoscute în trecut ca Google Adwords, campaniile Google Ads te pot ajuta dacă îți dorești pentru afacerea ta mai multe vânzări, mai multe leaduri, un grad mai mare de brand awareness și trafic de calitate pe site – contactează-ne pentru serviciile Google Ads și hai să obținem împreună rezultate #Limitless!

Resurse Google Ads:

Ce inseamna SEO
Agentie SEO – Cum alegi o firma SEO buna?
Dictionar SEO
Cuvinte cheie SEO
Campanie SEO – Cum arata succesul in 2024
Optimizare viteza site
Costuri SEO
Rezultate SEO
Optimizare SEO on page
Optimizare SEO off page
Audit SEO
Local SEO
Content marketing
Native Advertising
Backlink-uri si Link Building
Black Hat SEO
Youtube SEO
Optimizare SEO – Ghid final 2024
Keyword research
Factori de clasare SEO
Optimizare SEO pentru magazine online
Migrarea site-ului prin SEO
Canonical tag
Continutul Evergreen
Optimizare SEO pentru produs
Meta tag-uri in SEO
Tipuri de cuvinte cheie si search intent
KPI in SEO: Rentabilitatea investitiei
Ce este CPC?
Publicitatea tip Display
Facebook(Meta) Retargeting
Remarketing
Google Merchant Center: Feed de Produse – Probleme & Soluții
Optimizare Google Ads(campanii Search)
Tipuri de campanii Google Ads
Reclame Tik Tok: Totul despre acestea
Campanii Pay Per Click(PPC): Totul despre acestea
Marketing afiliat
A/B Testing
Rata de conversie
CLV(Customer Lifetime Value)
Influencer Marketing
Email marketing
Digital marketing pentru mobil
Social media Marketing
Ecommerce KPI’s
MerchantPro – Evaluare si Pareri
Gomag – Evaluare si Pareri
Contentspeed – Evaluare si Pareri
While 1 – Evaluare si Pareri
Blugento – Evaluare si Pareri
Prestashop – Evaluare si Pareri
Opencart – Evaluare si Pareri
Woocomerce – Evaluare si Pareri
Magento – Evaluare si Pareri