Agentie Promovare TikTok – Marketing Digital(Reclame) prin Tik TOK

Agenție TikTok Ce Oferă Servicii de Promovare Plătită(reclame) în TikTok. Atinge Noi Audiențe și Crește-ți Afacerea Prin Tik Tok Ads

logo auchan
Lensa logo
hornbach logo carousel

Creștere vizibilitate pe TikTok

Datorită popularității sale în creștere, este platforma excelentă pentru promovarea brandurilor. Prin ads poți crește rapid vizibilitatea și engagementul.

Targetare precisă în TikTok

TikTok oferă o varietate de opțiuni de targetare, care permit advertiserilor să ajungă la publicul dorit cu mesajul potrivit în funcție de criterii specifice ale audienței țintă.

Eficientizare bugete pe TikTok

Reclamele TikTok pot avea costuri mai mici în comparație cu alte platforme. Afacerile pot optimiza cheltuielile de publicitate și pot obține rezultate semnificative într-un timp scurt.

De Ce Să Investești În Tik Tok Ads
TikTok are cea mai rapidă creștere ca platformă de Social Media.

TikTok este o platformă care a devenit din ce în ce mai populară, fiind preferată de utilizatorii mai tineri. Acesta este locul ideal pentru a-ți promova brandul și a colabora cu creatori de top pentru a atinge o audiență mai mare.

TikTok are o audiență activă de peste 1 miliard de utilizatori lunar.

Dacă nu folosești TikTok în mixul de marketing, pierzi o oportunitate de a atinge o audiență mare și activă. Pe TikTok sunt utilizatori în căutare de conținut nou și interesant. În România sunt peste 6M utilizatori activi.

TikTok oferă cel mai mare reach organic.

Dacă îți dorești să crești rapid prezența brandului fără a plăti pentru publicitate, TikTok este alegerea perfectă. Această platformă oferă o acoperire organică maximă, unde poți atinge rapid o audiență mai mare.

TikTok are propriul său sistem de publicitate.

TikTok a dezvoltat propriul sistem de publicitate, care este eficient pentru toate tipurile de afaceri. Cu acest sistem, putem personaliza Ads-urile în funcție de audiență, locație, interese și multe altele.

TikTok oferă o mulțime de opțiuni pentru segmentare.

TikTok Ads Manager permite segmentarea audienței în funcție de criterii precum locația, vârsta, interesele, tipul de dispozitiv și comportament. Acest lucru permite să targetezi un public foarte specific pentru rezultate mai bune.

TikTok te poate ajuta să generezi mai multe vânzări și conversii.

Dacă dorești să generezi vânzări pentru un magazin online sau lead-uri, TikTok este o platformă excelentă pentru a atinge obiectivele de conversie. Cu ajutorul experților Limitless poți obține mai multe conversii.

Am generat peste
0 M
Click-uri
0 B
Impresii
0 M
Conversii
0 M €
Venituri

TikTok are 1 Miliard de Utilizatori Activi Lunar la Nivel Global

Creativitatea Video Îți Poate Maximiza ROI-ul Prin Campaniile pe Tik Tok

Cum te poate aduce o campanie de promovare platită pe Tik Tok în atenția clienților tăi?

Platforma Tik Tok are 1 miliard de utilizatori activi lunar la nivel global, popularitatea aplicației fiind din ce în ce mai evidentă chiar și în România. Creativitatea video îți poate duce businessul pe culmile succesului, tot ce trebuie să faci este să apelezi la serviciile unei agenții care îți oferă servicii de promovare prin Tik Tok Ads!

Fiind o aplicație cu atât de mulți utilizatori, șansele ca membrii publicului tău țintă să se afle aici sunt foarte mari. Bineînțeles, ținând cont de caracteristicile publicului, tipul de conținut pe care aceasta îl preferă și ce ar fi potrivit pentru specificul afacerii tale, vom lua împreună cele mai bune decizii pentru a crea campanii de promovare pe Tik Tok care să îți aducă rezultate #Limitless!

De ce Tik Tok Ads?
01.
Atinge noi audiențe

TikTok este una dintre cele mai populare platforme de social media pentru tineri, permițând brandurilor să targeteze acel grup demografic și să comunice cu ei.

02.
Conținut captivant

Cu formatul său unic, TikTok permite brandurilor să creeze reclame video interesante și atractive care captează cu ușurință atenția în platformă.

03.
Cost-Effective Ads

Companiile își pot optimiza cheltuielile publicitare prin formatele de ads personalizabile și opțiunile de targetare ale audienței.

04.
Măsurare rezultate

Platforma oferă instrumente de analiză detaliate, astfel încât să poți măsura eficacitatea campaniilor și să faci ajustări în funcție de rezultatele acestora.

05.
Anunțuri virale

Prin utilizarea funcțiilor interactive, cum ar fi sondaje sau chestionare, brandurile pot încuraja utilizatorii să dea share la reclame și să creeze conținut viral.

06.
Brand awareness

TikTok este o oportunitate pentru branduri de a crea conținut creativ și captivant, care să atragă atenția utilizatorilor și să îmbunătățească recunoașterea brandului.

Metodologie

Audit TikTok Ads

Ne ocupăm de auditul contului tău de TikTok Ads pentru a indentifica problemele din campanii. Auditul este realizat de unul dintre specialiștii noștri.

1

Strategie TikTok Ads

Te ajutăm să-ți setezi obiective SMART și vom adapta strategia, campaniile și anunțurile în funcție de rezultatele pe care ți le dorești.

2

Research TikTok

Realizăm un proces amănunțit de analiză nișă, audiență, content și identificăm targetul tău, pentru a crea strategia de ads.

3

Targetare Audiențe

Folosind criterii clare pentru a filtra audiența, vom afișa reclamele persoanelor interesate de produsele sau serviciile tale, la momentul potrivit.

4


Livrare Campanii

Îți vom afișa anunțurile pe TikTok în momentul în care utilizatorii caută produsele sau serviciile pe care tu le oferi, urmând ca tu să îți contorizezi veniturile.

5

Monitorizare Campanii

Monitorizăm în permanență rezultatele campaniilor TikTok pentru a putea optimiza eficiența acestora, astfel încât să investim bugetul pentru ROI mare.

6

Raportare Campanii

Îți vom furniza constant date complete despre campanii și performanțele acestora și te vom ține la curent în ceea ce privește rezultatele.

7
Contactează-ne

Specialiștii noștri sunt pregătiți pentru o sesiune gratuită de consultanță.

FAQ
Ce este TikTok Ads?
Dacă dorești să te concentrezi pe audiențe noi, TikTok este locul perfect pentru a face acest lucru. Este platforma de social media cu cea mai rapidă creștere, cu peste 1 miliard de utilizatori activi lunar la nivel global, deci nu ar trebui să ocolești acest canal de marketing.

Cum funcționează campaniile TikTok Ads?
TikTok Ads funcționează prin intermediul TikTok Ads Manager, o platformă online care îți permite să creezi, să rulezi și să gestionezi campaniile publicitare. TikTok Ads Manager oferă opțiuni de targetare precum locație, interes, vârstă, tip de dispozitiv, comportament și interacțiuni, astfel încât să poți ajunge la o audiență specifică. TikTok Ads Manager permite să setezi și să urmărești obiectivele de publicitate, cum ar fi vizualizări video, interacțiuni cu anunțurile și achiziții în aplicație.

Care este bugetul minim pentru o campanie pe TikTok?
Bugetul minim pentru o campanie este de 50 de dolari pe zi. Cu toate acestea, poți investi mult mai mult pentru a obține mai multe afișări, trafic și conversii.
Cum pot măsura succesul campaniilor pe TikTok?
Poți măsura succesul campaniei de TikTok Ads prin intermediul TikTok Ads Manager, care îți oferă rapoarte detaliate despre performanța campaniilor. Rapoartele includ metrici precum vizualizările video, ratele de click-through, costul per acțiune și ROI.
Cum pot să targetez un public specific pe TikTok?
Platforma TikTok Ads Manager îți permite să targetezi audiențe foarte specifice pe baza următoarelor criterii: locație, interese, vârstă, tip de dispozitiv, comportament și interacțiuni.




Portofoliu
Parteneri Oficiali
Google Partner 2024 limitless.ro
Meta Business Partner
Tiktok Marketing Partner
Petal Ads

De ce să alegi să îți promovezi afacerea (și) prin TikTok Ads?

Pe lângă Facebook Ads, strategiile de promovare PPC sau campaniile de promovare SEO, din ce în ce mai multe afaceri se îndreaptă și spre promovarea prin TikTok Ads, iar motivele pentru ca și tu să integrezi publicitatea pe această platformă în mixul de marketing sunt numeroase. Totuși, printre beneficiile pe care noi le considerăm drept cele mai importante se numără:

  • Poți încorpora conținut organic în campaniile tale publicitare – TikTok a accelerat tendința către mai multă creativitate nativă în publicitatea video de pe platformele de socializare.
  • TikTok îți oferă o audiență pe care alte platforme nu o au – numeroase persoane folosesc doar TikTok, nefiind active pe alte rețele de socializare și tot mai mulți utilizatori își petrec majoritatea timpului pe TikTok, ignorând aproape complet celelalte rețele de socializare.
  • Expunerea pe TikTok te va ajuta să îți crești șansele de a atrage potențiali clienți și de a crește gradul de brand awareness.
  • TikTok Ads oferă brandurilor șansa de a-și spune povestea într-un mod ușor, dar atractiv pentru public. Afacerile își pot construi personalitatea brandului pe această platformă, iar prin campaniile de promovare videoclipurile postate pot deveni virale!
  • Experiență unică prin capacitatea de crea videoclipuri mai scurte sau mai lungi, de a le ajusta, de a le personaliza sunetul și a aplica tot felul de efecte și filtre – posibilitatea de a avea videoclipuri virale doar prin folosirea unui anumit sound popular sau a unui efect folosit de mulți utilizatori. 
  • TikTok pune accentul pe feedback-ul primit de la utilizatori, iar atunci când anumite tendințe sunt pe gustul acestora, platforma introduce noi funcții de editare și efecte pentru a le permite să creeze mai ușor conținut similar. În cazul în care feedback-ul primit este negativ, TikTok va ajusta conținutul oferit în funcție de preferințele fiecărui utilizator.

Cum te ajută campaniile plătite de TikTok advertising să îți atingi targeturile de marketing?

TikTok a introdus funcții ce le permit advertiserilor care implementează campanii de promovare să monitorizeze cât mai îndeaproape eficacitatea reclamelor. Măsurarea rezultatelor este esențială pentru justificarea investițiilor de marketing și, de asemenea, pentru optimizarea strategiei pentru viitoarele campanii. Doar cu o măsurare atentă a ceea ce funcționează și ce trebuie îmbunătățit pot fi obținute rezultate din ce în ce mai performante. Agenția Limitless oferă cu regularitate un raport de performanță unde clienții cu care colaborăm pot vedea rezultatele obținute din campaniile implementate și pot afla care sunt strategiile prin care ne dorim să îmbunătățim aceste rezultate ale promovării.

Agențiile de publicitate TikTok au acces la un set de instrumente care îi ajută să interacționeze cu creatorii și să stimuleze acel conținut prin media plătită, cum ar fi: Spark Ads, TikTok Creator Marketplace, TikTok Creative Exchange și Branded Mission. 

Spre exemplu, Branded Mission ne permite să colectăm conținut autentic de la diverși creatori ai platformei și să transformăm videoclipurile captivante și relevante, care deja au câștigat atenția mai multor utilizatori, în reclame care să aducă un ROI excelent. În plus, Branded Mission ne oferă oportunitatea de a descoperi diverși creatori de pe TikTok și de a implica comunitatea deja formată în tot felul de inițiative de marcă, păstrând, în același timp, vocea unică a fiecărui creator de conținut, acel ceva care a contribuit la succesul personal pe platformă.

De asemenea, TikTok a lansat Interactive Add-Ons, o funcție prin care putem adăuga elemente interactive la anunțurile de promovare create pentru tine, cum ar fi sondajele. Aceste elemente interactive contribuie la creșterea ratei de engagement, facilitând implicarea publicului în povestea brandului.

Pentru o relație de încredere între potențialii clienți și brand este indicat ca aceștia să interacționeze cât mai mult cu afacerea ta, atât prin intermediul TikTok Ads, cât și pe alte platforme de socializare. Interacțiunile repetate contribuie la creșterea nivelului de încredere, dar și la o descoperire mai atentă a varietății de produse sau servicii pe care le oferi. 

TikTok a încheiat un parteneriat cu un furnizor de date despre locație, Foursquare, pentru o mai bună vizibilitate asupra influenței în ceea ce privește traficul real și pentru a le permite advertiserilor să coreleze vizualizările campaniilor de promovare cu vizitele în magazinele fizice. Putem adăuga cookie-uri primare la pixelul de conversie al site-ului TikTok și putem obține date valoroase pentru redirecționare și măsurarea rezultatelor campaniilor implementate.

Mai mult decât atât, printr-un parteneriat cu Kantar încheiat de TikTok, putem efectua studii de brand și de creștere a vânzărilor, ceea ce contribuie la o înțelegere mai profundă a impactului campaniilor de promovare asupra comportamentelor de consum ale utilizatorilor. Menționăm, de asemenea, că TikTok are parteneriate cu companii de modelare a mixurilor media lidere în industrie: Analytic Partners, Nielsen, Ekimetrics, Neustar și IRI.

TikTok Ads și obiectivele campaniilor implementate de agenția Limitless

Prin campaniile TikTok și strategiile de promovare pe care le gândim pentru clienții noștri, ne dorim să atingem anumite obiective, alese în funcție de nevoile clienților din prezent și targeturile de vânzări stabilite pentru o anumită perioadă. Printre obiectivele reclamelor pe TikTok se numără:

Creșterea gradului de brand awareness – pentru vânzări și leaduri pe termen lung, publicul țintă trebuie să fie conștient de faptul că afacerea ta există, trebuie să știe care sunt produsele și serviciile pe care le pui pe piață și să fie conștient de faptul că acestea reprezintă o opțiune pe care o pot alege. Pe promovarea prin TikTok Ads poate fi crescut gradul de brand awareness, în special dacă vom reuși să obținem împreună videoclipuri virale, cu multe vizualizări, care să creeze discuții în jurul afacerii.

Construirea încrederii în brand – odată cu gradul crescut de brand awareness, trebuie să creștem și nivelul de încredere în brand. Prin oferirea de informații despre produsele sau serviciile tale, prin testimoniale reale și alte videoclipuri relevante și potrivite pentru businessul tău, îi putem ajuta pe potențialii clienți să „prindă” încredere în brand, să înțeleagă mai bine de ce merită să facă o achiziție din magazinul tău online.

Creșterea traficului pe site – prin intermediul campaniilor de promovare pe TikTok, putem obține mai mult trafic pe site, putem trimite utilizatorii pe site pentru a descoperi întreaga gamă de produse sau servicii, pentru a plasa o comandă etc. Totuși, este esențial ca în momentul în care utilizatorii ajung de pe TikTok pe site, să fie întâmpinați de o pagină web user friendly, optimizată corespunzător, ușor de navigat etc.

Targetarea clienților potențiali – Prin opțiunile de targetare oferite, dar și prin felul în care algoritmul TikTok funcționează, reclamele implementate vor fi afișate acelor utilizatori care prezintă cele mai mari șanse de a deveni clienți, cei pentru care afacerea ta poate reprezenta un real interes. Este important ca targetarea să fie cât mai precisă pentru a evita irosirea bugetului de promovare prin TikTok Ads pe vizualizări care nu vor aduce rezultate.

Educarea publicului țintă – Pe lângă divertisment, utilizatorii accesează TikTok și pentru a primi informații din ariile care prezintă interes pentru ei. Așadar, indiferent care ar fi nișa în care activezi, cu siguranță poți contribui la educarea publicului țintă, poți oferi informații interesante, tips & tricks legate de cum pot utiliza mai bine un produs, cum să beneficieze la maximum de un anumit serviciu etc. – opțiunile de promovare pe TikTok sunt aproape nelimitate atât timp cât creativitatea este prezentă!

Vizualizări video – un număr ridicat de vizualizări va împinge videoclipurile noastre în fața mai multor utilizatori și va contribui, de asemenea, la creșterea încrederii în brand. Conturile de TikTok care au activitate constantă, vizualizări numeroase la postări, dar și like-uri sau comentarii sunt văzute mai bine de către utilizatori și aceștia sunt mai predispuși să interacționeze la rândul lor cu conținutul postat.

Creșterea numărului de conversii – campaniile de pe TikTok implementate după o strategie de promovare solidă îți pot aduce mai multe conversii, indiferent de specificul afacerii tale. Tot ce trebuie să facem este să ne asigurăm că ne adresăm publicului potrivit și că îi oferim acestuia tipul de conținut care să îndeplinească obiectivele setate.

Generarea de leaduri – dacă îți dorești pentru afacere ta mai multe leaduri, TikTok Ads reprezintă o cale din ce în ce mai populară prin care le poți obține. Ne vom asigura că optimizăm conținutul campaniilor de promovare pentru acest target de marketing și tu te vei putea bucura de numeroase noi leaduri!

Creșterea vânzărilor – dacă leadurile nu sunt cele pe care le cauți, ci îți dorești un număr mai mare de vânzări, campaniile de promovare de pe TikTok te pot ajuta! Ne putem folosi de caracterul vizual al platformei pentru a promova produse pentru care contează mult partea estetică, ne putem folosi de caracterul educațional al platformei pentru a oferi informații publicului în cazul produselor pentru care se face mult research înainte de achiziție etc. – oricare ar fi specificul produselor pe care le comercializezi, pe TikTok putem găsi o cale prin care să le promovăm în așa fel încât acestea să se vândă mai bine.

Instalări de aplicații – în cazul în care ai lansat o nouă aplicație pe care îți dorești să o promovezi și să îi convingi pe membrii publicului țintă să o instaleze pe propriile telefoane, vom gândi pentru tine campanii pentru TikTok Ads care să ducă la îndeplinirea acestui obiectiv. Este important să le oferim acestora motive bine întemeiate pentru care ei ar trebui să folosească aplicația ta, cu ce pot fi mai câștigați dacă o instalează etc. 

Tipuri de reclame TikTok pe care le putem implementa pentru afacerea ta

La fel ca alte platforme de socializare, TikTok pune la dispoziția specialiștilor în marketing mai multe tipuri de reclame pe care le putem folosi când vine vorba de a gândi un plan robust de promovare: 

TikTok In-Feed Ads: acestea sunt anunțuri video care apar atunci când un utilizator se uită la TikTok-urile din pagina For You. În ceea ce privește reclamele, au aceleași caracteristici ca videoclipurile normale din feed – pot primi like-uri, comentarii etc. Un avantaj pentru aceste anunțuri video când vine vorba de conceperea unei strategii de promovare este reprezentat de faptul că putem include un call-to-action, putem încuraja utilizatorii să interacționeze cu afacerea direct din aplicația TikTok.

Ne putem pune creativitatea la treabă și putem concepe reclame care să atragă atenția utilizatorilor, întrucât avem doar câteva secunde la dispoziție pentru a face acest lucru. În general, este recomandat ca videoclipurile să aibă între 9 și 15 secunde, în funcție de abordare și subiectul ales.

TikTok Brand Takeover Ads: anunțurile de preluare a mărcii apar atunci când un utilizator deschide TikTok și prezintă un videoclip pe tot ecranul. Aceste reclame creează într-un mod eficient brand awareness și pot duce la creșterea vânzărilor. TikTok Brand Takeover Ads pot apărea în mai multe forme și pot avea un link către un landing page setat. De asemenea, ca parte din strategia de promovare pe TikTok, putem crea diverse elemente media care să ajute la creșterea nivelului de brand awareness. Aplicația se asigură că utilizatorii nu primesc acest tip de reclamă decât o singură dată pe zi. 

TikTok TopView Ads: aceste reclame sunt similare cu TikTok Brand Takeover Ads, iar scopul lor este expunerea mărcii. Totuși, ele sunt plasate la începutul paginii For You, prezentând un videoclip cu redare automată. Putem include un call-to-action în anunț și îl putem face cât mai atractiv pentru public, îi putem oferi informații interesante sau conținut amuzant, care să ajute la bifarea obiectivelor campaniei de promovare.

TikTok Branded Hashtag Challenge Ads: reprezintă o modalitate excelentă de a încuraja conținutul realizat de utilizatori și de a crește gradul de brand awareness. Această formă de publicitate pe TikTok are ca rezultat o rată de engagement mai crescută comparativ cu altele și oferă numeroase opțiuni de promovare pentru branduri. Atunci când un utilizator accesează un hashtag sponsorizat, va fi trimis către un landing page pe TikTok cu logo-ul mărcii sau un link către site-ul tău web.

Pentru ca aceste reclame să ne ajute în promovare, trebuie să avem în vedere un obiectiv pentru a ști cum trebuie să construim TikTok Branded Hashtag Challenge. Anunțăm lansarea unui nou produs? Dorim să generăm noi clienți? Ce ne dorim să obținem de la aceste campanii de promovare prin TikTok Ads?

TikTok Branded Effects Ads: efectele de marcă pe TikTok ne permit să creăm anunțuri de promovare cu un filtru personalizat și reprezintă o modalitate perfectă de a încuraja utilizatorii să interacționeze cu brandul, într-un mod nativ cu aplicația pe care aceștia se află. Putem crea stickere, filtre și efecte speciale pentru promovarea pe TikTok, acestea având avantajul de a fi atractive pentru utilizatori, determinându-i să le folosească și astfel acestea să ajungă la cât mai multe persoane. 

agentie tiktok ads ce ofera servicii de promovare platita pe tik tok

Promovare TikTok: din ce în ce mai populară pentru firme din toate domeniile

La începutul anului 2022, în România, TikTok avea 6.37 de milioane de utilizatori cu vârsta de 18 ani și peste. Astfel, reclamele implementate aici au ajuns la 41% din adulții din România, TikTok având o acoperire publicitară în țara noastră echivalentă cu mai bine de o treime din toată populația. Această audiență este împărțită aproape egal între utilizatorii de sex feminin și cei de sex masculin.

Deși nu se poate lăuda cu o poziție în top trei cele mai active platforme de socializare din lume, TikTok se află pe poziția cu numărul șase. Totuși, este demn de menționat că platforma a cunoscut o ascensiune rapidă în acest top, devenind atât de populară într-un timp scurt (comparativ cu perioada de popularizare a altor platforme de socializare). Bineînțeles, ne așteptăm ca TikTok să continue să crească și să aibă din ce în ce mai mulți utilizatori, venind cu noi oportunități de promovare pentru afaceri! 

Pentru a oferi încă o dovadă a succesului TikTok, dar și a numeroaselor afaceri care își fac reclamă aici, venitul lunar al aplicației TikTok din România a fost într-o constantă creștere. Spre exemplu, în iunie 2021 TikTok a generat un venit de aproape 53 de mii de dolari, iar până în octombrie 2021 a atins un vârf de peste 392 de mii de dolari. 

Platforma TikTok ne oferă opțiuni ideale de targetare, creare de conținut relevant și bidding, în așa fel încât specialiștii agenției noastre te pot ajuta să ajungi la publicul tău țintă prin strategiile de promovare puse la punct și know-how-ul acumulat. Spre exemplu, prin TikTok Pulse ne putem asigura că videoclipurile noastre de promovare vor fi afișate printre primele 4% din topul videoclipurilor de pe pagina For You, ceea ce ne oferă șanse mai bune de a obține conversii.

În plus, ne putem folosi și de direcționarea în funcție de comportament, date demografice, dispozitivele utilizate și interesele manifestate pe platformă. 

Promovarea pe TikTok începe să fie din ce în ce mai căutată și în România, iar dacă îți dorești să fii cu un pas în fața competiției contactează-ne pentru o colaborare care să îți aducă rezultate #limitless!

Ce inseamna SEO
Agentie SEO – Cum alegi o firma SEO buna?
Dictionar SEO
Cuvinte cheie SEO
Campanie SEO – Cum arata succesul in 2024
Optimizare viteza site
Costuri SEO
Rezultate SEO
Optimizare SEO on page
Optimizare SEO off page
Audit SEO
Local SEO
Content marketing
Native Advertising
Backlink-uri si Link Building
Black Hat SEO
Youtube SEO
Optimizare SEO – Ghid final 2024
Keyword research
Factori de clasare SEO
Optimizare SEO pentru magazine online
Migrarea site-ului prin SEO
Canonical tag
Continutul Evergreen
Optimizare SEO pentru produs
Meta tag-uri in SEO
Tipuri de cuvinte cheie si search intent
KPI in SEO: Rentabilitatea investitiei
Ce este CPC?
Publicitatea tip Display
Facebook(Meta) Retargeting
Remarketing
Google Merchant Center: Feed de Produse – Probleme & Soluții
Optimizare Google Ads(campanii Search)
Tipuri de campanii Google Ads
Reclame Tik Tok: Totul despre acestea
Campanii Pay Per Click(PPC): Totul despre acestea
Marketing afiliat
A/B Testing
Rata de conversie
CLV(Customer Lifetime Value)
Influencer Marketing
Email marketing
Digital marketing pentru mobil
Social media Marketing
Ecommerce KPI’s
MerchantPro – Evaluare si Pareri
Gomag – Evaluare si Pareri
Contentspeed – Evaluare si Pareri
While 1 – Evaluare si Pareri
Blugento – Evaluare si Pareri
Prestashop – Evaluare si Pareri
Opencart – Evaluare si Pareri
Woocomerce – Evaluare si Pareri
Magento – Evaluare si Pareri