Suita de activitati si procese parte din serviciul nostru de SEO
Strategie SEO – Construim o strategie SEO adaptată nevoilor site-ului și clienților tăi, care să ducă la îndeplinirea tuturor obiectivelor tale de business.
Keyword Research – Identificăm cuvintele cheie, optimizăm meta tagurile, creăm conținut nou cu ele, iar tu vei vedea îmbunătățiri în clasamentul căutarii și o creștere a traficului organic. Această creștere, atunci când rezultă din cuvintele cheie potrivite, generează noi volume de clienți potențiali interesați de produsele / serviciile tale.
Structura Site-ului – Cu cât structura internă a site-ului tău este mai logică și echilibrată, cu atât experiența utilizatorilor va fi mai plăcută. O agenție SEO îți va construi o structură optimă bazată pe strategie si research, la care se adaugă activități de proiectare și organizare cât mai precise.
Technical SEO – Fiecare site are probleme unice care îngreunează accesul la conținut pentru motoarele de căutare și utilizatori, iar noi suntem aici să le rezolvăm. Eliberăm calea, astfel încât motoarele de căutare să îți poată descoperi și indexa conținutul.
Analiză Competiție – Te ajutăm să-ți identifici concurenții, evaluăm dificultatea cuvintelor cheie, căutăm noi oportunitați de cuvinte cheie, analizăm optimizarea în pagină și conținutul din site, explorăm profilul de linkuri al concurenței, examinăm structura site-ului, UX și multe altele.
Link Building – Cu cât vei avea mai multe backlinkuri, cu atât vei crește în clasamentul Google și vei avea mai mult trafic organic pe site. Paginile de top au tendința de a primi backlinkuri noi dofollow într-un ritm de +5% – 14,5% pe lună. Articolele mai lungi primesc cu aproximativ 77% mai multe backlinkuri decât articolele scurte. Cele mai bune rezultate ale căutarii Google au de 3,8 ori mai multe backlinkuri decât rezultatele inferioare.
Managementul Reputației – Avem grijă ca imaginea brandului tău să devină cunoscută, să transmită corect valorile companiei și să conteze pentru clienții tăi.
Content Marketing – Creăm o strategie care să abordeze interesele, curiozitățile și dorințele clienților tăi și care să vizeze cuvinte cheie și subiecte pe care aceștia le caută. Apoi redactăm conținutul informațional pentru blogul tău. Îți vom oferi un cadru pentru a-ți promova brandul pe mai multe canale.
- 47% dintre cumpărători văd între 3 și 5 piese de conținut înainte de a interacționa cu un reprezentant de vânzări.
- Numărul specialiștilor care folosesc content marketing a crescut cu 12%.
Viteza de încărcare a site-ului – Optimizarea SEO te ajută să îmbunătățești viteza de încărcare a site-ului. Bounce rate-ul crește cu 9% dacă site-ul tău durează 2 secunde pentru a se încărca și cu 38% dacă durează 5 secunde. Mai mult decât atât, ratele de conversie scad cu aproximativ 4,42% pentru fiecare secundă suplimentară necesară pentru a se încărca site-ul.
Obiectivele unui proiect de servicii SEO sunt urmatoarele:
- Generare de trafic organic prin poziționarea mai bună a site-ului în Google Search
- Obținerea unei cote de piață mai mare
- Obținerea unor conversii și vânzări mai mari din traficul organic
- Creșterea CTR-ului organic
- ROI pe termen lung
- Brand awareness
- Creșterea autorității domeniului
- Câștigarea încrederii clienților în brandul tău
Câteva statistici interesante pentru piața de search s:
- Google deține peste 97% din cota de piață a motoarelor de căutare din România.
- Internetul a adus mai multă transparență și siguranță în comerțul electronic, 92% dintre cumpăratori fiind de părere că iau decizii mult mai bune de cumpărare datorită informațiilor din mediul online. Căutarea Google este utilizată de oameni de toate vârstele.
- 75% dintre consumatori folosesc regulat Google pentru a găsi branduri online.
- 85% dintre consumatori folosesc Google pentru a face research în cazul unei cumpărături importante.
- Google ajută companiile să se dezvolte și să inoveze, traficul generat de Google fiind o sursă de venit foarte valoroasă pentru afacerile din România.
- 80% din companiile românești sunt de acord că fără Google nu ar putea avea clienți internaționali.
- Produsele Google ajută companiile românești să salveze peste 14 miliarde de lei anual.
- Companiile folosesc servicii SEO profesionale pentru a-și crește vizibilitatea și implicit productivitatea, pentru a fi la curent cu tendințele din industrie, a căuta noi oportunități de afaceri, a explora noi piețe și a căuta modalitați de creștere a eficienței.
- De ce folosesc românii Google Search? În total, se estimează că utilizatorii economisesc cel puțin 23 de ore pe an din căutarea Google făcând comparație cu alte metode de a găsi informațiile, fiind mai rapid și mai ușor de accesat.
- 75% dintre utilizatori folosesc în mod regulat Google pentru a găsi o afacere și 85% pentru a face o achiziție importantă. Prima pagină listată într-o căutare Google are o rată medie de click de 32%.
- 75% dintre oameni nu trec niciodată de prima pagină a motoarelor de căutare.
- 61% dintre agențiile de marketing B2B susțin că promovarea SEO și traficul organic generează mai mulți clienți potențiali decât orice altă inițiativă de marketing.
- 58% din toate căutarile Google au loc pe dispozitive mobile.
- Rezultatele căutarii mobile au o rată de click organică care este cu aproape 50% mai mică decât rezultatele de pe desktop.
- Rezultatele căutarii organice de pe poziția 1 pe dispozitivele mobile primesc 27,7% din clickuri, în timp ce rezultatul de top de pe desktop primește doar 19,3% din clickuri.
- Peste 50% dintre utilizatorii de smartphone-uri au descoperit o nouă marcă sau produs prin căutarea pe mobil.
- Până în 2025, aproape 75% dintre utilizatorii de internet vor folosi doar dispozitivul mobil pentru a accesa internetul.
De ce ai nevoie de servicii de SEO? Afla in articolele noastre de mai jos: