Durata citire articol - 2 min.
PPC Superhero (junior, middle sau senior dorit) – Google & Facebook Ads
Tip job: Full Time.
Nivel: Middle
Știm că titlul ți-a stârnit curiozitatea atunci când ai văzut că este cu supereroi (sau cel puțin sperăm asta) ☺
Explicăm imediat cum stau lucrurile privind nivelul de experiență căutat și de ce este așa variat. Mai exact, ne dorim să ne extindem echipa cu încă 4 colegi/colege cu experiență cuprinsă între 1-6 ani în zona de Google Ads și Facebook/Instagram Ads.
Cu alte cuvinte, oameni care mănâncă Marketing Digital pe pâine, fără să se gândească la siluetă ☺
Ce vei face la noi?
Cuprins
Deși în general știm că se evită termenul de „familie”, nu exagerăm cu nimic când îți spunem că odată ce am bătut palma, vei intra înainte de orice, în familia noastră. ☺
De ce? Pentru că îți vom oferi cu adevărat timp, suportul echipei (colegi cu peste 12 ani experiență în domeniu) și resurse pentru a putea fi la curent cu tot ce apare nou în industria de Digital Marketing.
Îți vom oferi un portofoliu de clienți cărora trebuie să le înțelegi foarte bine produsele și business-ul și mai mult decât atât, stabilitate, perspectivă și susținere pe termen lung. Că doar asta este cel mai important în cadrul unei familii, nu-i așa?
Și totuși, concret… ce vei face?
Corelat cu nivelul de experiență existent, ne vom dori să facem împreună următoarele lucruri (sperăm că îți sună familiar):
- Crearea și administrarea campaniilor Google Ads.
- Crearea și administrarea campaniilor Facebook/Instagram Ads.
- Crearea și administrarea campaniilor TikTok Ads.
- Analizarea și interpretarea datelor din Google Analytics.
- Stabilirea și implementarea planului de marketing pentru atingerea obiectivelor.
- Analizarea comportamentului utilizatorilor online (customer journey), și a micro și macro conversiilor pentru optimizarea ROAS-ului.
- Raportarea și analizarea performanței campaniilor stabilind recomandări pentru atingerea KPI-urilor în funcție de canalul de trafic (Google Ads, Facebook Ads, SEO, etc.).
- Interacțiune directă cu clienții agenției.
- O bună înțelegere a strategiilor de comunicare și performanță în digital marketing.
Pregătirea și propunerea acțiunilor clare de optimizare bazate pe analiza datelor (google trends, keyword planner, reach planner etc.).
Ne-ar plăcea mult să bifezi următoarele aspecte super importante pentru noi:
- Digital Marketing;
- Cunoștințe bune sau foarte bune în platformele de marketing digital: Google Ads, Facebook Ads, TikTok Ads, Google Analytics, SEO, tehnici CRO, Afiliere și KPI-uri.
- Google Ads;
- Facebook Ads;
- Google Analytics;
- Display Advertising;
- CRO;
- UX;
- Digital strategy
- Reprezintă un plus (și facem cinste cu o prăjitură după ce începem să colaborăm) dacă ne zici DA și la:
- Data Studio;
- TikTok Ads
- Optmyzr;
- SEO;
- Search Console;
- Microsoft Office;
- Ah, era să uităm ceva: cu engleza stai foarte bine, da?
De fapt, hai să câștigăm timp, așteptăm să ne trimiți CV-ul pe daniel@limitless.ro