Strategia de Smart Link Building Pentru ROI & Vânzări

Durata citire articol - 18 min.

Elaborează-ţi Strategia de Link Building Într-un Mod Inteligent

Elaborează-ţi Strategia de Link Building Într-un Mod Inteligent

Într-o lume digitală, în care călătoria consumatorilor este condusă de motoarele de căutare, SEO este ghidul care te ajută să ieşi în faţă. Ce implică SEO printre multe altele? O strategie de Link Building bine pusă la punct. Dacă nu ai idee cum să faci un Link Building care să îţi aducă şi rezultate, citeşte acest articol şi lasă-te ghidat de câţiva paşi esenţiali pentru reuşita afacerii tale.

Totul se rezumă la crearea unei strategii eficiente de construire a linkurilor, în special, în cazul în care vrei să atragi atenţia consumatorilor moderni. Poate fi un joc lung, aşa că este timpul să te alături lui!

Ce vei descoperi în acest articol:

 Noţiunea de Smart Link Building
 Diferenţa dintre linkurile naturale şi nenaturale
 10 Sfaturi esenţiale pentru construirea strategiei de Link Building
 5 Paşi avansaţi pentru un Smart Link Building de succes
 Cum ar trebui să arate linkurile optime pentru strategia ta
 Ce să eviţi atunci când îţi construieşti strategia de Link Building
 Top 5 instrumente utile pentru Smart Link Building

Ce Este un Link şi de Câte Tipuri Poate fi

Un link reprezintă o conexiune de la A la B, de la pagina de referinţă la pagina ţintă.

*Site-urile B şi C sunt legate unul de celălalt datorită citării de pe site-ul A.

Iată care sunt tipurile de linkuri (terminologia folosită în SEO):

Inbound links = linkuri de intrare (care vin de la un site web către site-ul meu)
Outbound links = linkuri de ieşire (care pleacă de la site-ul meu către alte site-uri)
External links = linkuri externe (care vin de la alte site-uri către site-ul meu sau care pleacă de la site-ul meu către alte site-uri)
Internal links = linkuri interne (care merg de la o pagină de pe un domeniu la o pagină diferită pe acelaşi domeniu)
Backlinks = linkuri care vin din exterior către site-ul meu (inbound links)

Noţiunea de Smart Link Building

Unul dintre cei mai importanţi factori de succes pentru afacerea ta este notorietatea. Pentru optimizarea SEO, notorietatea înseamnă să ai o autoritate de domeniu ridicată şi o clasare pentru cuvintele cheie pe care le folosesc clienţii tăi. Deşi pare greu de obţinut, gândeşte-te că ea vine la pachet cu o strategie solidă de Link Building.

Dacă vrei să ai parte de rezultate optime în urma procesului de Link Building, atunci va trebui să îl faci într-un mod cât se poate de Smart. Ce înseamnă asta?

Construirea de linkuri este un proces care presupune obţinerea unor hyperlinkuri de pe alte site-uri web către site-ul tău. Acestea se mai numesc şi backlinks. Motoarele de căutare (,,search engines”) văd backlinkurile drept o recomandare de pe alte site-uri. În termeni mai simpli, alte site-uri consideră conţinutul tău atât de valoros încât sunt dispuse să-şi trimită publicul către site-ul tău.

Aşadar, dacă site-ul tău primeşte backlinkuri din surse relevante şi de calitate crescută, Google îţi va vedea site-ul ca pe o autoritate.

 

Diferenţa Dintre Linkurile Naturale şi Nenaturale

Linkurile naturale sunt acele linkuri de înaltă calitate care amplifică autoritatea domeniului, crescând, totodată, poziţia ta pe pagina Google. Atunci când paginile au linkuri de calitate îndreptate spre ele, creează încredere în ochii virtuali Google. Site-urile credibile sunt recompensate de algoritmii gigantului de căutare, în vreme ce site-urile care nu au backlinkuri îndreptate spre ele sunt pedepsite. Şi… nimănui nu îi place să fie pedepsit, mai ales atunci când de asta depinde întreaga evoluţie a afacerii tale.

Linkurile nenaturale sau spam, cum mai pot fi denumite, sunt acele linkuri artificiale destinate, în principal, manipulării clasamentului unei pagini. Acestea pot include linkuri achiziţionate sau linkuri create de spammeri care se ataşează la site-ul tău şi îl poate conecta la un alt site de calitate slabă.

Astfel, Google utilizează analize statistice pentru a stabili dacă un link e natural sau nu, prin intermediul unei linii de bază a ceea ce consideră el a fi normal.

Prin urmare, NU poţi arăta natural, trebuie SĂ FII natural!

10 Sfaturi Esenţiale Pentru Construirea Strategiei de Link Building

Eşti la început şi vrei să-ţi construieşti linkurile în mod corect şi fără eforturi sau cheltuieli considerabile?

Iată câteva sfaturi care cu siguranţă te vor ajuta:

1. Cunoaşte-ţi publicul – Dacă vrei să atragi cât mai mulţi utilizatori pe site, trebuie să ştii foarte bine cine este publicul tău şi cum ar arăta publicul ideal pentru tine. Te va ajuta să îţi menţii şi să-ţi extinzi, în acelaşi timp, audienţa actuală, să ajungi la noi segmente ţintă care sunt interesate de ceea ce ai de oferit.

Spre exemplu, dacă ai un site de fashion şi vinzi haine pentru femei cu vârste de peste 35 de ani, iar recent te-ai gândit să-ţi extinzi linia de produse prin adăugarea unor articole de vestimentaţie pentru adolescente, atunci este cazul să-ţi adaptezi conţinutul la acest grup nou de public ţintă. Pentru a ajunge la noul tău public, trebuie să obţii linkuri de pe alte site-uri web, unde noul grup ţintă ar putea fi găsit.

2. Fă o listă cu site-uri care îţi vor atrage audienţa – Atunci când îţi cunoşti foarte bine audienţă, este uşor să-ţi faci o listă cu site-urile care te pot ajuta să ajungi la ea. Găseşte mai întâi site-urile care deja atrag publicul dorit, iar linkurile de pe aceste site-uri te vor ajuta să ajungi la acei oameni care ar putea fi interesaţi de site-ul tău, dar nu au aflat încă de existenţa lui.

Important: Găseşte cuvinte cheie şi site-uri conexe!

Introdu începutul unui termen de căutare în Google, iar acesta îţi va afişa un număr de cuvinte cheie şi expresii din câmpul lexical al acestuia. Dacă vei înţelege termenii de cuvinte cheie cei mai relevanţi pentru publicul tău, acest lucru îţi va permite să determini pe cine să ţinteşti.

Spre exemplu, dacă ai un site care vinde copertine şi vrei să afli şi alte cuvinte preferate de potenţialii tăi clienţi sau doreşti să ştii cu ce cuvinte se clasează competitorii tăi, dă un search pe Google:

Cu toate acestea, îţi va fi greu să găseşti site-uri legate de cuvintele tale cheie dacă te bazezi doar pe aceste interogări standard ale motorului de căutare. Însă nu îţi face griji! Mai jos vei găsi instrumentele necesare care vor face toată treaba pentru tine.

3. Solicită backlinkuri – Gândeşte-te la cunoştinţele tale care deţin un blog sau un site, iar tot ce trebuie să faci este să soliciţi un backlink, însă trebuie să fii atent la relevanţa acestuia pentru nişa ta. Dacă backlinkul nu este relevant, acesta nu va avea impactul dorit şi poate fi chiar şi dăunător.

De pildă, dacă ai un site cu produse cosmetice bio destinate, în special, femeilor cu vârste de peste 18 ani, iar site-ul tău a fost menţionat într-un articol de blog de fashion, este posibil ca acest lucru să nu îţi aducă deloc trafic organic pe site, deoarece oamenii care citesc articole despre fashion sunt interesaţi de acest domeniu vestimentar şi nu vor lua în seama produsele tale bio.

4. Construieşte relaţii – Există numeroase oportunităţi de a construi legături bune. Poţi începe cu comunităţile legate de nişă, cum ar fi: forumuri, bloguri sau grupuri sociale. Începe să contribui cu comentarii şi postări interesante şi relevante, oferind, în acelaşi timp, valoare contextuală fiecărei discuţii. Participând în mod activ la aceste comunităţi online, vei putea obţine pe lângă backlinkuri bune, şi acces la cele mai actuale ştiri din domeniul tău de interes şi te vei putea conecta la oameni care îţi împărtăşesc pasiunile.

5. Dă un testimonial – Acesta reprezintă un scenariu cu câştig de ambele părţi. Multe dintre companii oferă şansa de a spune câteva cuvinte despre experienţa ta de utilizare a produselor lor, deoarece reprezintă o modalitate foarte bună de a consolida încrederea clienţilor. Totodată, este o oportunitate perfectă pentru tine să obţii un backlink, precum şi trafic potenţial de pe acel site. În general, are o rată de aprobare foarte ridicată faţă de mailurile solicitate de un link standard.

6. Creează-ţi un blog – Dacă intenţionezi să-ţi creezi un blog cu o postare şi un backlink către site-ul tău, consideră-l un timp pierdut. Orice blog trebuie menţinut în viaţa prin postări (,,blog posts”) în mod regulat. Atenţia ta trebuie să fie centralizată pe nevoile clienţilor tăi, iar în timp, vei câştiga autoritate. În plus, trebuie să te asiguri că ai conţinut relevant, util şi foarte bine şi clar structurat.

❗ Important: Foloseşte guest blogging!

Ce înseamnă guest bloggingul? Este atunci când inviţi pe cineva din afara companiei tale să scrie un blog care va fi publicat pe site-ul tău. Scriitorul va lucra probabil în aceeaşi industrie sau va fi un expert pe subiectele tale de interes.

Această abordare implică schimbul de conţinut valoros (,,guest posts” sau postări de oaspeţi) şi relevant cu un public mai larg şi este un mod uşor de a câştiga backlinkuri de calitate.

Poţi face un pas înainte, incluzând în mod natural un link util înapoi la propriul site pentru a educa şi a interacţiona cu publicul respectiv.

7. Listează site-ul în directoare web de încredere – Sunt multe directoare online care nu transmit valoare reală utilizatorilor de internet, drept urmare, Google le-a exclus din rezultatele căutării sale. Însă, există şi directoare pe care ţi-ai dori să fii listat, deoarece îţi oferă oportunitatea de a posta un link către site-ul tău şi mai mult decât atât, informaţii utile despre potenţialii tăi clienţi. Astfel, va fi mult mai uşor să te indexezi în principalele motoare de căutare şi să fii găsit de către utilizatori.

8. Întâmpină-ţi oaspeţii cu o postare potrivită – Pot exista o mulţime de bloguri sau site-uri care să accepte să-ţi publice articolul, însă, înainte de a-l scrie, trebuie să te asiguri că:
– blogul / site-ul este relevant pentru subiectul tău (de pildă, dacă articolul tău vorbeşte despre cum să faci SEO în 2021, asigură-te că acesta nu ajunge pe un site de asigurări, spre exemplu)
– te axezi pe calitate (trebuie să scrii într-un mod atractiv, profesionist şi corect gramatical)
– articolul tău nu se concentrează pe cât de minunată este compania ta, deoarece, nu uita că scopul articolului este să fie cât mai util şi să atragă potenţialii clienţi pe site.

9. Foloseşte Social Media – O altă modalitate excelentă de a obţine linkuri către conţinutul tău şi de a ajunge la noi segmente de public este prin utilizarea reţelelor de socializare. Asigură-te, aşadar, că partajezi noul tău conţinut prin intermediul acestora.

Dacă ai Twitter, poţi trimite chiar nişte tweeturi anumitor persoane cărora le-ar putea plăcea articolul tău. Dacă foloseşti Facebook, ai opţiunea de a-ţi promova articolul, iar dacă oamenii sunt încântaţi de conţinut, aceştia îl pot partaja sau pot vorbi despre el pe alte reţele de socializare şi în acest fel poţi primi şi alte linkuri.

10. Verifică calitatea linkurilor şi continuă acest proces – Este extrem de important să verifici în mod regulat site-ul pentru a curăţa profilul de pagini junk (linkuri dăunătoare). Urmăreşte orice linkuri trimise de persoanele care comentează pe paginile tale, deoarece linkurile spam de la utilizatorii din afara pot fi dăunătoare şi pentru SEO.

Ori de câte ori creezi conţinut nou, servicii sau lansezi produse noi, trebuie să găseşti oportunităţi de a te conecta la acele pagini noi.

 

5 Paşi Avansaţi Pentru un Smart Link Building de Succes

1. Descoperă backlinkuri comune cu cele ale concurenţilor tăi

Rezervă-ţi puţin timp, fă un mic research şi descoperă backlinkurile în comun cu concurenţii tăi, pe care tu nu le ai încă. Gândeşte în felul următor: dacă competitorii tăi au reuşit să obţină aceste backlinkuri, înseamnă că şi tu poţi. Tot ce trebuie să faci este să analizezi aceste backlinkuri şi să le obţii şi tu. Într-un capitol următor, îţi vom prezenta un instrument care te va ajuta.

2. Obţine un link indirect de la concurentul tău

Este des întâlnit că unii dintre competitorii tăi să se conecteze la aceleaşi site-uri. Cu ajutorul unui instrument vei găsi locurile la care se conectează concurenţii tăi. În general, aceste site-uri sunt autorităţi mari din domeniul tău de interes.

3. Recuperează-ţi backlinkurile ,,moarte” (broken backlinks)

În cazuri mai puţin fericite, este posibil să găseşti ,,broken links” către site-ul tău, fie din cauza modificării locaţiei paginii tale, fie în cazul în care un alt site owner a scris greşit linkul tău, iar drept urmare, acestea se vor întoarce cu o eroare 404. Astfel de probleme pot apărea, de cele mai multe ori, după ce un site a fost relansat sau migrat în alt domeniu.

Nu te întrista! Orice problemă are şi o rezolvare. Tot ce trebuie să faci este să redirecţionezi acele broken links către o altă pagină şi problema este ca şi rezolvată.

4. Transformă menţiunile în backlinkuri

Este o modalitate extrem de simplă de a obţine backlinkuri de calitate. În ce constă ea? Dacă cineva a scris ceva despre tine (a menţionat marca, produsul său serviciul tău) fără a realiza un hyperlink către pagina ta, NU trece cu vederea! Contactează webmasterul care a făcut acest lucru şi cere-i să transforme acea menţiune într-un backlink ☺.

Te întrebi oare cum ai să găseşti aceste menţiuni? Există câte un ,,tool” pentru fiecare întrebare, iar noi ţi-l vom pune pe tavă într-un capitol următor.

5. Încearcă să fii la curent cu noile linkuri ale concurenţilor tăi

De cele mai multe ori, o reacţie rapidă poate să însemne diferenţa dintre succes şi eşec, iar pe internet este destul de similar. Este foarte important să fii conştient de activităţile concurenţilor tăi, aşa că fii cu ochii în patru 👀.

Deja începi să te simţi ca un detectiv în căutarea de linkuri suspecte? Înseamnă că suntem pe drumul cel bun.

Acum ce mai aştepţi? Du-te şi construieşte acele linkuri, însă nu înainte de a te asigura că site-urile sunt relevante pentru nişa ta şi că prezintă un risc scăzut pentru profilul tău de backlink.

Cum ar Trebui să Arate Linkurile Optime Pentru Strategia ta

⚓ Utilizează anchor texte (ancore) naturale şi relevante – Asigură-te că acestea folosesc aceeaşi culoare, de preferat, o nuanţă care redă paleta de culori a mărcii tale şi care se evidenţiază puternic.

*Dacă nu îţi este clară noţiunea de anchor text, iată un exemplu care te va ajuta:

Ancora este un fragment de text care poate fi accesat pentru a te trimite la o altă pagină. În general, ancora descrie foarte pe scurt despre ce este vorba în pagina respectivă.

Un alt exemplu de ancoră poate fi reprezentat în imaginea de mai jos, care face parte dintr-un articol despre optimizarea SEO a denumirii de produs pentru magazine online:

– prima ancoră este reprezentată de al doilea bullet (scris cu albastru deschis), unde face trimitere către un articol scris de Google;
– cea de-a doua ancoră de la finalul imaginii face trimitere către un alt articol de pe blogul Limitless, care vine în ajutorul cititorilor pentru a înţelege cât mai bine diferite concepte din SEO.

Simplifică structura denumirii linkurilor tale – Ar trebui să conţină adresa URL şi cel mai important, să incluzi cuvântul cheie al paginii în URL (,,slug”).

De exemplu: https://limitless.ro/servicii/ppc/google-ads/

Optimizează-ţi ancorele – Pentru linkurile interne, încearcă să utilizezi cuvinte cheie pentru care vrei să fie clasat site-ul tău în căutări.

Pentru linkurile externe, nu trebuie să foloseşti cuvinte cheie pentru care doreşti să se claseze propriul site, deoarece, în acest mod le spui motoarelor de căutare că vizualizezi un alt site web ca fiind mai mult un expert în zona în care pretinzi că activezi.

💫 Fă legături interne – Să presupunem că serviciile de Google Ads se pot conecta cu serviciile de SEO, aşadar, trebuie să găseşti o modalitate de a introduce un link creativ şi relevant către pagina SEO.

Pe lângă conectarea la servicii conexe sau la pagini de produse (în cazul în care deţii un site de e-commerce), include linkuri către un conţinut nou de blog care să vină în completarea ofertelor tale. De pildă, un articol despre ,,Optimizare SEO Magazine Online” ar servi drept o oportunitate bună de a te conecta la pagina serviciului respectiv şi invers.

👍 Linkurile trebuie să vină din pagini autoritative – Trebuie să te asiguri că obţii linkuri din surse autoritare, nu din surse cu o calitate scăzută.

⚠️ Linkurile trebuie să vină din surse relevante – Nu obţine linkuri din surse care nu se potrivesc cu subiectul paginii tale şi aminteşte-ţi că este vorba de calitate atât din partea ta, cât şi din cealaltă.

Citează-ţi cercetarea, include informaţii utile din alte surse şi conectează-te la site-urile partenere atunci când sursa informaţiilor este fiabilă şi de încredere. Doar în acest mod poţi crea un conţinut original de calitate pe site-ul tău.

🌟 Atrage trafic calificat pe site-ul tău – Câştigă linkuri care vor trimite vizitatori de înaltă calitate pe site, nu pe aceia care vor sta pe site şi nu vor aduce conversii.

🔗 Realizează un mix sănătos de linkuri follow şi nofollow – „Nofollow” le spune motoarelor de căutare să nu urmeze linkul. Unele motoare le urmează pur şi simplu pentru a descoperi pagini noi, dar aceste linkuri nu trec de echitatea linkului, deci pot fi utile în situaţiile în care o pagină este fie conectată la o sursă de încredere, fie a fost plătit sau creat de proprietarul paginii de destinaţie, făcându-l un link nenatural.

Este cât se poate de firesc ca site-ul tău să aibă un echilibru între linkurile follow şi nofollow. Este posibil ca un link nofollow să nu transmită autoritate, însă, în schimb, ar putea trimite trafic valoros pe site şi chiar ar putea duce la linkuri follow viitoare.

📈 Cantitatea de linkuri trebuie să crească în timp

🎯 Linkurile trebuie să fie câştigate natural sau ,,targetate” strategic – Linkurile nu trebuie să fie generate automat.

Adaptat dupa: https://ahrefs.com/blog/wp-content/uploads/2021/02/04-link-building-3.png

Ce să Eviţi Atunci Când îţi Construieşti Strategia de Link Building

Profilurile cu linkuri spam conţin, de fapt, linkuri construite în moduri nenaturale, ascunse sau cu o calitate foarte scăzută. Cumpărarea de linkuri sau angajarea într-un schimb de linkuri reprezintă o cale uşoară, însă acestea sunt practici riscante, care ar putea să-ţi pună în pericol întreaga ta muncă. Nu te lăsa tentat să alegi calea cea mai uşoară, deoarece Google este mereu cu ochii pe tine, drept urmare, îţi poate sancţiona site-ul cu linkuri spam.

Mai mult decât atât, nu incerca să manipulezi clasarea site-ului tău în rezultatele căutării (,,search engine results”).

Google vrea să câştigi linkuri, nu să le construieşti, iar linia dintre acestea este, de cele mai multe ori, neclară. Pentru a evita penalizările pentru linkurile spam, Google precizează în mod clar practicile pe care ar trebui să le evităm:

🚫 Linkuri achiziţionate
Google şi Bing încearcă să reducă cât mai mult influenţa linkurilor plătite în rezultatele lor de căutare organice.

Site-urile web care au fost surprinse cumpărând sau vânzând linkuri riscă penalităţi.

🚫 Schimburi reciproce de linkuri
Liniile directoare Google în ceea ce priveşte calitatea avertizează împotriva schimburilor de linkuri într-un mod excesiv, precum şi a programelor partenere similare care se desfăşoară exclusiv în acest scop.

Cu toate acestea, acest tip de schimb realizat pe o scară mai mică nu duce automat la declanşarea unor alarme de spam pentru linkuri.

Este important să te conectezi la persoane cu care colaborezi şi să le faci să se conecteze, în schimb, la tine.

🚫 Linkuri de calitate scăzută de la directoare web
În trecut, acestea reprezentau adesea o metodă de manipulare. Există multe directoare web cu plată pentru destinaţie de plasare pentru a deservi această piaţă şi a se transmite drept legitime, cu diverse grade de succes.

Însă, aceste tipuri de site-uri tind să arate foarte asemănător, cu liste mari de site-uri web şi descrierile lor. În general, cuvântul cheie critic al site-ului este utilizat sub formă de text de ancorare pentru a face legătura înapoi cu site-ul expeditorului.

Există mult mai multe tehnici manipulative de construire a linkurilor pe care motoarele de căutare le-au identificat, însă, în majoritatea cazurilor, au găsit metode algoritmice pentru reducerea influenţei lor. Pe măsură ce apar noi sisteme de spam, inginerii vor continua să lupte împotriva lor cu algoritmi direcţionaţi, recenzii umane şi colectarea de rapoarte de spam de la webmasteri şi SEO.

Top 5 Instrumente Utile Pentru Smart Link Building

Construirea de linkuri naturale ţi se pare o treabă extrem de dificilă şi epuizantă? Nu îţi mai irosi timpul de gândire. Ai nevoie de instrumente profesionale care să te ajute în acest sens. Îţi punem la dispoziţie 5 dintre cele mai bune instrumente pentru a-ţi crea strategia de Link Building potrivită afacerii tale.

Aşadar, vom începe cu SEMrush, Ahrefs şi Moz, deoarece, este bine ştiut faptul că sunt cele mai versatile instrumente SEO cu capacităţi puternice de construire a linkurilor.

1. SEMrush

Instrumentul SEMrush Backlink Gap te ajută să compari propriul profil de linkuri cu concurenţii tăi, precum şi să descoperi oportunităţi de valorificare a linkurilor neexploatate.

Efectuarea unei analize a intersecţiei de backlinks este unul dintre cele mai bune puncte de plecare pentru orice campanie de consolidare a linkurilor, luând în considerare faptul că utilizezi statistici ale concurenţilor pentru a identifica oportunităţi bazate pe site-uri care se leagă în mod deschis de altele care concurează în acelaşi spaţiu ca şi tine.

❗ Un alt instrument util pentru construirea strategiei de Link Building pe care SEMrush îl conține este: SEMrush Link Building Tool.

2. Ahrefs

Analiza concurenţilor este una dintre cele mai bune modalităţi de a găsi oportunităţi de consolidare a legăturilor.

Poţi face acest lucru cu Site Explorer de la Ahrefs – un instrument de verificare a backlinkurilor, lider în industrie.

Dacă nu ai o pagină către care vrei să creezi linkuri, începe cu raportul Best by Links pentru un domeniu concurent.

De asemenea, poţi adăuga un filtru „404 not found” pentru a descoperi paginile nefuncţionale cu backlink.

Numai acest raport îţi poate oferi suficiente oportunităţi de construire a linkurilor nefuncţionale pentru a te ţine ocupat luni de zile şi pentru a câştiga sute de linkuri de calitate.

În cazul în care ai deja o pagină la care vrei să creezi legături, introdu o pagină concurenţă şi verifică raportul Backlinks. Aici vei vedea fiecare backlink care indică pagina.

❗ Aceasta este doar o mică parte din câte poate face platforma Ahrefs pentru a te ajuta să-ţi construieşti într-un mod inteligent strategia de Link Building ideală.

3. Moz

Pentru crearea de linkuri, trebuie să te concentrezi în special pe instrumentul său – Link Explorer. Te va ajuta să analizezi profilul de backlink al oricărui site web. Poţi să-l utilizezi pentru a găsi oportunităţi de link, pentru a elimina linkuri necorespunzătoare şi pentru a repara linkuri defecte.

De asemenea, îţi arată ce site-uri au folosit linkuri către site-ul tău. Acest lucru te ajută să selectezi cuvintele cheie potrivite pentru conţinutul tău în viitor şi să obţii mai multe backlinks.

4. Common Backlinks Tool (CBLT)

Acest instrument pentru backlinkuri te ajută să:

– construieşti linkuri avansate
– găseşti cele mai bune surse de linkuri ale concurentului
– utilizezi celebra „metoda hubfinder“ în construirea linkurilor
– găseşti huburi din industrie care se leagă de concurenţii tăi.

Astfel, vei putea să:

– găseşti backlinkuri obişnuite de până la 50 de domenii
– găseşti oportunităţi de linkuri pe care nu le vei găsi în altă parte
– utilizezi metode dovedite de prospectare a linkurilor
– filtrezi rezultatele analizei după cele mai importante valori SEO.

5. Link Juice Thief (LJT)

LJT te va ajuta să:

– îţi convingi concurenţii să te conecteze (indirect)
– compari linkurile de ieşire ale concurenţilor
– găseşti pagini cu autoritate puternică în nişa ta
– compari linkuri de ieşire de până la 50 de domenii
– beneficiezi de o tactică de construire a linkurilor mai puţin cunoscută
– te pui în hotspot-ul graficului de legături.

Concluzii:

Linkurile sunt importante pentru SEO, aşadar, construirea de linkuri ar trebui să fie o parte esenţială a strategiei tale SEO.

Campania de Link Building te poate ajuta să generezi mai mult trafic şi să atragi noi segmente de public pe site-ul tău.

Nu te lăsa ispitit de practicile rele! Acestea îţi pot afecta clasamentul.

Construirea de linkuri este o strategie de creștere şi face parte din practicile de optimizare SEO Off-Page.

O strategie de succes pentru Link Building ar trebui să vizeze, în principal, atragerea unui public nou interesat de ceea ce are de oferit site-ul tău.

Un Link Building făcut ca la carte va conduce la un clasament pe poziţii superioare în Google şi îţi va creşte brand awarenessul.

Dacă vrei să-ţi construieşti o strategie de Smart Link Building optimă pentru afacerea ta, contactează-ne. Îţi vom veni în ajutor pentru a te clasa printre primele poziţii în rezultatele căutării.