Blog

[Studiu de Caz SEO] 142.88% Creştere A Traficului Organic

Vrei să îţi triplezi businessul în următorul an? Cu siguranţă îţi doreşti o creştere de peste 140% a traficului organic pentru magazinul tău online. Ai nevoie de trafic pe site, pentru că mai mulţi vizitatori înseamnă mai multe tranzacţii şi mai multe venituri. În studiul de caz de astăzi îţi vom arăta cum aproape am […]

Citeste articolul Durata citire articol - 8 min.

Ai Un Business Sănătos: Ce Metrici Trebuie Să Analizezi?

În contul Google Analytics, orice business online are foarte multe date pe care le poate analiza. De cele mai multe ori acele date te pot induce în eroare, pentru că sunt foarte stufoase. Interpretarea lor corectă poate face diferenţa între un business sănătos şi unul care nu performează la potenţialul maxim. În acest articol vom […]

Citeste articolul Durata citire articol - 7 min.

Problema Surselor de Trafic in Google Analytics Pentru Magazinele Online

Încă din 2016, am sesizat la clienţii agenţiei şi în cele peste 800 de audit-uri efectuate o creştere a „surselor de trafic” pe care le vedem în Google Analytics. În 2018, în România, avem deja magazine online care folosesc 2 procesatori de plăţi cu cardul, cel puţin 2-3 tool-uri care remarketeaza audienţa existentă pe site […]

Citeste articolul Durata citire articol - 5 min.

Studiu de Piaţă Ecommerce România 2017 – 2018. Comportamentul Cumpărătorilor pe Piața Magazinelor Online

Scopul acestui studiu a fost acela de a identifica comportamentul utilizatorilor români pe magazinele online din România şi oferirea unor recomandări pentru ownerii din piaţa de ecommerce, astfel încât aceştia să îşi eficientizeze campaniile de promovare realizate de magazinele pe care le deţin. În cadrul studiului au fost analizate atât magazine online lansate în urmă […]

Citeste articolul Durata citire articol - 7 min.

7 Întrebari La Care Google Analytics Îți Răspunde și Te Poate Ajuta să Îți Înțelegi Clienții

Strategiile aplicate de către o agenţie de marketing online sunt bazate pe comportamentul consumatorilor, Google Analytics fiind unul dintre tool-urile care ne permit interpretarea datelor metrice şi, ulterior, optimizarea acestora. Iată 7 întrebări din Google Analytics care te pot ajuta să acţionezi la nivelul campaniilor de optimizare SEO şi Pay-per-click (PPC): 1. Ce semnifică creşterea […]

Citeste articolul Durata citire articol - 4 min.

Canonical URL și Canonical Tag: Ce Este Necesar să Știi & Cum să le Optimizezi

În februarie 2011, Google a lansat PANDA, algoritmul care reușea să oprească procesul de ranking (obținerea de poziții în topul rezultatelor organice Google) al site-urilor care dețineau un conținut de o slabă calitate, iar din ianuarie 2016 Google a integrat Panda în “core” algoritmul său (aka Google’s core algorithm). Astfel, în contextul luptei pentru deținerea […]

Citeste articolul Durata citire articol - 8 min.

7 Tactici de Local SEO pe Care Trebuie Să Le Aplici

Promovarea business-urilor locale reprezintă atât aplicarea unor tactici diferite cât şi măsurarea altor KPI la nivel de Performance Marketing. În contextul în care observăm că aplicarea strategiei de business de tip Omnichannel este una de succes la partenerii noştri, ne-am gândit să centralizăm 7 tactici specifice optimizării SEO de tip Local.  1. Creează-ţi un cont […]

Citeste articolul Durata citire articol - 4 min.

5 Scenarii Pesimiste Dacă Planuiești Schimbarea Platformei Magazinului Tău Online

Iată 17 implementări pe care trebuie să le migrezi (dacă le ai deja implementate) pe noua platformă, pentru a nu fi implicat în niciun scenariu dintre cele de mai jos: Notă: Articolul are scop informativ şi reprezintă o listă de bifat pentru orice antreprenor în caz de migrare a magazinului online pe o nouă platformă. […]

Citeste articolul Durata citire articol - 4 min.