Blog

Canonical Tag: 8 Noțiuni Practice Pentru Optimizarea Corectă

În februarie 2011, Google a lansat PANDA, algoritmul care reuşea să oprească procesul de ranking (obţinerea de poziţii în topul rezultatelor organice Google) al site-urilor care deţineau un conţinut de o slabă calitate, iar din ianuarie 2016 Google a integrat Panda în “core” algoritmul său (aka Google’s core algorithm). Astfel, în contextul luptei pentru deţinerea […]

Citeste articolul Durata citire articol - 6 min.

7 Tactici de Local SEO pe Care Trebuie Să Le Aplici

Promovarea businessurilor locale reprezintă atât aplicarea unor tactici diferite, cât şi măsurarea altor KPIs la nivel de Performance Marketing. În contextul în care observăm că aplicarea strategiei de business de tip Omnichannel este una de succes la partenerii noştri, ne-am gândit să centralizăm 7 tactici specifice optimizării SEO de tip Local. 1. Creează-ţi un cont […]

Citeste articolul Durata citire articol - 4 min.

Top 5 Motive Pentru Care Să Integrezi Mai Multe Canale De Promovare Într-o Campanie SEO

În strategia unui business online este nevoie de un mix de canale de promovare atât în mediul virtual, cât şi offline. Însă, un astfel de mix este necesar cu atât mai mult cu cât se doreşte în strategia de promovare şi includerea unei campanii de SEO. Aceasta este influenţată, printre altele, şi de anumiţi indicatori […]

Citeste articolul Durata citire articol - 7 min.

5 Scenarii Pesimiste Dacă Planuiești Schimbarea Platformei Magazinului Tău Online

Iată 17 implementări pe care trebuie să le migrezi (dacă le ai deja implementate) pe noua platformă, pentru a nu fi implicat în niciun scenariu dintre cele de mai jos: Notă: Articolul are scop informativ şi reprezintă o listă de bifat pentru orice antreprenor în caz de migrare a magazinului online pe o nouă platformă. […]

Citeste articolul Durata citire articol - 4 min.