5 Previziuni de Costuri Privind Bugetul de Marketing Digital Pe 2018
Deja lucrezi la bugetul de marketing pe 2018 şi ai nevoie de câteva previziuni? Previzionarea costurilor poate influenţa strategia şi îţi poate permite ca, în calitate de antreprenor/manager de marketing, să ai o viziune asupra unor scenarii pozitive/negative privind evoluţia business-ului YOY. Iată 5 previziuni de costuri de care trebuie să ţii cont, atunci când […]
Studiu de Piaţă Ecommerce România 2017 – 2018. Comportamentul Cumpărătorilor pe Piața Magazinelor Online
Scopul acestui studiu a fost acela de a identifica comportamentul utilizatorilor români pe magazinele online din România şi oferirea unor recomandări pentru ownerii din piaţa de ecommerce, astfel încât aceştia să îşi eficientizeze campaniile de promovare realizate de magazinele pe care le deţin. În cadrul studiului au fost analizate atât magazine online lansate în urmă […]
7 Întrebari La Care Google Analytics Îți Răspunde și Te Poate Ajuta să Îți Înțelegi Clienții
Strategiile aplicate de către o agenţie de marketing online sunt bazate pe comportamentul consumatorilor, Google Analytics fiind unul dintre tool-urile care ne permit interpretarea datelor metrice şi, ulterior, optimizarea acestora. Iată 7 întrebări din Google Analytics care te pot ajuta să acţionezi la nivelul campaniilor de optimizare SEO şi Pay-per-click (PPC): 1. Ce semnifică creşterea […]
Canonical Tag: 8 Noțiuni Practice Pentru Optimizarea Corectă
În februarie 2011, Google a lansat PANDA, algoritmul care reuşea să oprească procesul de ranking (obţinerea de poziţii în topul rezultatelor organice Google) al site-urilor care deţineau un conţinut de o slabă calitate, iar din ianuarie 2016 Google a integrat Panda în “core” algoritmul său (aka Google’s core algorithm). Astfel, în contextul luptei pentru deţinerea […]
7 Tactici de Local SEO pe Care Trebuie Să Le Aplici
Promovarea business-urilor locale reprezintă atât aplicarea unor tactici diferite cât şi măsurarea altor KPI la nivel de Performance Marketing. În contextul în care observăm că aplicarea strategiei de business de tip Omnichannel este una de succes la partenerii noştri, ne-am gândit să centralizăm 7 tactici specifice optimizării SEO de tip Local. 1. Creează-ţi un cont […]
Top 5 Motive Pentru Care Să Integrezi Mai Multe Canale De Promovare Într-o Campanie SEO
În strategia unui business online este nevoie de un mix de canale de promovare atât în mediul virtual, cât şi offline. Însă, un astfel de mix este necesar cu atât mai mult cu cât se doreşte în strategia de promovare şi includerea unei campanii de SEO. Aceasta este influenţată, printre altele, şi de anumiţi indicatori […]
5 Scenarii Pesimiste Dacă Planuiești Schimbarea Platformei Magazinului Tău Online
Iată 17 implementări pe care trebuie să le migrezi (dacă le ai deja implementate) pe noua platformă, pentru a nu fi implicat în niciun scenariu dintre cele de mai jos: Notă: Articolul are scop informativ şi reprezintă o listă de bifat pentru orice antreprenor în caz de migrare a magazinului online pe o nouă platformă. […]