Structura SEO Pentru un Site E-commerce: Cum se Contruieste şi De Ce Este Importantă

Durata citire articol - 15 min.

Optimizarea SEO a structurii unui site reprezintă punctul de plecare în rândul afacerilor dezvoltate în mediul online. Acest aspect se naşte din dorinţa de a răspunde corespunzător căutărilor făcute în cadrul motoarelor de căutare şi bineînţeles pentru afişarea în paginile de rezultate ale acestora.

Printre motivele pentru care un website ar trebui să fie optimizat în cadrul motoarelor de căutare amintim: creşterea traficului calitativ şi relevant, mărirea numărului de conversii şi creşterea vânzărilor. De asemenea, cu cât structura internă este logică şi echilibrată, cu atât experienţa utilizatorilor este plăcută.

Aşadar, dacă se doreşte creşterea traficului şi a vânzărilor pe un site de e-commerce (comerţ electronic) procesul de structurare a website-ului din punct de vedere SEO este esenţial. În cele ce urmează ne dorim să răspundem în mod specific nevoilor antreprenorilor de comerţ electonic şi să creăm o bază de înţelegere despre optimizarea motorului de căutare pentru a transmite semnalele corecte către Google şi pentru a pregăti succesul promovării SEO.

Ce găseşti în articol?

  1. Ce înseamnă e-commerce SEO?
  2. Ce înseamnă o structură de website?
  3. De ce este necesară optimizarea SEO pentru un site de e-commerce?
  4. Importanţa structurii site-ului de e-commerce
  5. Keyword research
  6. Arhitectura site-urilor web
  7. Cum se optimizează structura site-ului
  8. Organizarea structurii URL-urilor

Ce înseamnă e-commerce SEO?

Strategiile SEO pentru magazinele online implică, de obicei, optimizarea titlurilor, descrierilor de produse, meta datelor, structurii de linkuri interne, structurii de navigaţie pentru procesul de căutare şi experienţa utilizatorului. Fiecare produs pe care îl vinzi în business-ul  tău online, ar trebui să aibă o pagină dedicată ce este concepută pentru a atrage trafic relevant provenit din motoarele de căutare.

Cu toate acestea, trebuie să ţii cont în permanentă şi de paginile statice dedicate administrării site-ului precum: pagina principală (home), pagina despre (about), pagina de întrebări frecvente (FAQ), pagina de blog, pagina cu răspunsuri din centrul de ajutor şi pagina de contact.

Ce înseamnă o structură de website?

Structura site-ului web (sau arhitectura site-ului web) este, în esenţă, modul în care îţi organizezi navigarea şi îţi aşezi paginile web pe site-ul tău. Când vorbim de structura unui website, ne gândim de cele mai multe ori la structura de organizare a păgânilor şi URL-urilor care reprezintă un element deosebit de important privind realizarea optimizărilor SEO în cadrul unui site.

Cea mai bună structură a website-ului pentru SEO include elemente precum o bară de navigare curata (sau uşor de urmărit), linkuri interne care urmează căi logice pentru vizitatorii de pe întreg site-ul şi posibilitatea de a filtra informaţiile în subseturi sau pagini suplimentare. Indiferent unde s-ar putea afla un vizitator pe site-ul tău, acestuia trebuie să-i fie întotdeauna uşor şi rapid să găsească lucrurile de interes, de aceea, obiectivul principal pe care îl are SEO în structurarea unui site este de a crea un mediu accesibil pentru utilizator şi experienţa acestuia.

Mai precis, specialiştii trebuie să se asigure că paginile sunt uşor de accesat, cu precădere cele importante, respectând regula celor 3 click-uri care ne indică faptul că un utilizator trebuie să dea maximum 3 click-uri pe site pentru a naviga pe oricare din pagini.

În acest sens, trebuie luate în calul câteva aspecte precum: structurarea realizată având la bază un research al cuvintelor cheie, structurarea realizată având la bază categoriile, subcategoriile tematice, alegerea cuvintelor cheie ce vor fi introduse în site pe baza volumului de căutare de care dispun acestea şi clasificarea lor în funcţie de topicuri de interes.

Citește: Studiu de Caz SEO Vegis.ro – 4867.51% ROI, Cost / Venit 2.01%

De ce este necesară optimizarea SEO pentru un site de e-commerce?

  • Cumpărăturile online au reprezentat 21,3% din totalul vânzărilor cu amănuntul în anul 2020, comparativ cu 15,8% în anul 2019 (Digitalcommerce360)
  • 89% dintre consumatori folosesc motoarele de căutare pentru a lua deciziile de cumpărare (SEMrush)
  • 44% dintre navigatori îşi încep procesul de cumpărare din mediul online cu o căutare în Google (nchannel)
  • 37,5% din tot traficul unui site de comerţ electronic provine din motoarele de căutare (SEMrush)
  • 23,6% din comenzile de comerţ electronic sunt legate direct de traficul organic (Business Insider)
  • 13% dintre consumatori susţin că o postare pe blog a inspirat o achiziţie (nchannel)

Importanţa structurii site-ului de e-commerce

Optimizarea SEO, conţinutul relevant şi structura website-ului joacă un rol important în determinarea gradului de clasare a site-ului tău în Google. Utlizatorii percep poziţia de afişare a site-ului în rezultatele Google ca fiind direct proporţională cu popularitatea acestuia, aspect ce le conferă o atitudine pozitivă şi încrezătoare pentru afacerea respectivă.

De asemenea, vizitatorii vin pe site-ul tău pentru a face cercetări de produse, pentru a se informa sau pentru a achiziţiona un produs. Dacă pe site-ul afacerii tale există prea multe pagini şi o navigaţie greoaie, experienţa utilizatorului va fi îngreunată şi dificilă, aspect ce îl poate determina să părăsească site-ul.

Aşadar, întrucât navigarea trebuie să fie uşoară, este necesar să clasifici şi să conectezi produsele, subcategoriile şi categoriile între ele astfel încât acestea să fie cât mai uşor de găsit.

Realizarea structurii SEO a unui website, ajută la rezolvarea acestor probleme, simplificând navigarea şi păstrând paginile cât mai simple, astfel încât utilizatorilor să le fie cât mai rapid şi la îndemâna să realizeze o conversie. Totodată, un site cu imagini de rezoluţie mare trebuie optimizat corespunzător astfel încât viteza de încărcare să nu fie afectată.

Un alt aspect important în construirea structurii site-ului, îl reprezintă asigurarea faptului că motoarele de căutare pot naviga cu uşurinţă în interiorul acestuia. Motoarele de căutare accesează site-ul cu ajutorul unor crawlere, iar datoria specialiştilor SEO este de a le uşura munca acestora printr-o arhitectură cât mai prietenoasă.

Scopul crawlerelor web, precum GoogleBot, este să înţeleagă şi să indexeze conţinutul pentru a oferi utilizatorilor rezultate precise în SERP. Cu cât structura site-ului este mai logică şi pertinentă pentru interogare, cu atât mai uşor va fi pentru crawlerele site-urilor să înţeleagă şi să livreze conţinutul cu precizie consumatorilor.

web crawlers

Sursă: https://www.seobility.net/en/wiki/images/2/28/Search-engine-crawlers.png

Prin urmare, o structură clară conduce la o înţelegere mai bună a site-ului de către Google, lucru extrem de important pentru SEO. O structură optimă a site-ului permite motoarelor de căutare să găsească şi să indexeze rapid conţinutul, prin urmare, conduce la un clasament mai înalt în rezultatele Google.

Totodată, este posibil ca în site să existe postări pe blog care sunt destul de similare din punct de vedere al temelor abordate. Spre exemplu, dacă scrii articole despre SEO, va fi posibil să existe şi pagini (de servicii sau de blog) care să targeteze exact aceleaşi cuvinte cheie. Asta înseamnă că cele două păgâni se vor canibaliza, aşa că se va naşte o concurenţă cu propriul tău conţinut pentru rankarea în Google. Google o va afişa în search (SERPs) pe cea pe care o va considera mai relevantă pentru căutarea făcută.

Pentru a evita o astfel de situaţie este necesar să declari care dintre cele două pagini este mai importantă pentru site-ul tău de e-commerce.

Prin urmare, vei avea nevoie de o structură internă bună şi de o taxonomie clară, astfel încât toate acele pagini să funcţioneze optim prevenind situaţia în care se va crea competitivitate între pagini.

Keyword research

Keyword-urile sau cuvintele cheie, sunt esenţiale în construirea unei strategii SEO pentru optimizarea site-ului de e-commerce. În general, este indicat să le menţionezi în titlul produsului, descriere, meta taguri, H1, H2 şi chiar în denumirea imaginilor.

În această etapă, se analizează cu atenţie volumul de căutări al cuvintelor cheie (cât de des sunt căutate acestea), CPC-ul (cost-per-click) care ne arată cât de competitiv este cuvântul şi nu în ultimul rând intenţia din spatele căutării realizate de utilizator.

Un alt aspect important pe care este necesar să-l iei în calcul, în momentul realizării unei strategii bune de cuvinte cheie, pentru structurarea SEO a site-ului tău de e-commerce, este reprezentat de împărţirea listei de cuvinte cheie în trei categorii distincte: cuvinte cheie informaţionale, cuvinte cheie tranzacţionale şi cuvinte cheie comerciale (investigationale).

  • Cuvintele cheie informaţionale sunt acele cuvinte pe care utilizatorii le folosesc pentru a căuta reţete, ştiri, sfaturi, întâmplări şi alte aspecte de natură informativă.
  • Cuvintele cheie tranzacţionale sunt acele cuvinte pe care utilizatorii le folosesc atunci când intenţia este de cumpărare.
  • Cuvintele cheie comerciale, reprezintă acele cuvinte utilizate pentru realizarea unor interogări în care utilizatorii cercetează opţiunile de cumpărare de care dispun fără să aibă încă o intenţie clară de cumpărare.

Deoarece fiecare tip de cuvânt cheie prezintă oportunităţi diferite, este foarte important să existe o listă diversificată de cuvinte cheie în momentul conturării structurii magazinului online pentru a nu irosi nicio ocazie favorabilă de a optimiza paginile. Cuvintele cheie se vor introduce în elementele SEO importante ca:

  1. Link intern (denumirea categoriei/subcategoriei)
  2. URL
  3. Title Tag
  4. Description Tag
  5. Headings
  6. Images
  7. Content

În e-commerce principalul factor de ranking SEO este titlul paginii care trebuie să includă negreşit cuvântul cheie pe care îl alegi pentru un anumit produs sau categorie. Acest lucru oferă site-ului o posibilitate mai mare de afişare în rezultatele căutării. Pentru a afla mai multe despre cuvintele cheie şi intenţiile din spatele căutărilor poţi accesa acest articol.

Arhitectura site-urilor web

Arhitectura site-urilor web reprezintă modul în care paginile unui site web sunt structurate şi legate între ele. O arhitectură ideală a site-urilor web ajuta utilizatorii şi crawlerele motoarelor de căutare să găsească cu uşurinţă ceea ce caută pe un site web.

Motivele pentru care este importantă arhitectura

Conform celor menţionate mai sus, am stabilit ca arhitectura sau structura unui site este extrem de importantă.

Iată 3 motive pentru care se consideră esenţială optimizarea ei:

  • În primul rând o arhitectură de site optimizată ajută crawlerele motoarelor de căutare să găsească şi să indexeze toate paginile de pe site-ul web;
  • În al doilea rând, dacă paginile cu autoritate SEO ridicată sunt conectate intern la alte pagini, autoritatea (PageRank-ul sau Link Juice-ul) se va transmite la toate acele pagini conectate prin intermediul link-urilor. Spre exemplu, dacă în site există pagini care se află la un număr mare de click-uri faţă de pagina principală (home) sau nu sunt deloc conectate la o pagină din site, GoogleBot va întâmpina dificultăţi în găsirea şi indexarea paginilor respective.
  • În al treilea rând, o arhitectură realizată corect vă facilita experienţa utilizatorilor.

Arhitectura de tip Flat

arhitectura site de tip flat

În general, o arhitectură de site „Flat” este o opţiune mai bună pentru SEO. O arhitectură plată reprezintă o arhitectură prin care utilizatorii şi crawlerele motoarelor de căutare pot accesa orice pagină de pe site în maximum 3 click-uri sau chiar mai puţin.

Pe de altă parte, dacă arhitectura site-ului este de tip „Deep”, înseamnă că pentru pentru a ajunge la anumite pagini, un utilizator este nevoit să apese poate între 4-5-10 click-uri, ceea ce este nerecomandat, deoarece scopul arhitecturii este să uşureze cât poate de mult navigarea utilizatorilor pe site, prin reducerea semnificativă a numărului de click-uri.

deep arthitecture

Sursa imagine

Aplicarea acestui tip de arhitectura este importantă în primul rând deoarece o arhitectură cu puţine click-uri ajută la transmiterea autorităţii păgâniilor mai uşor prin linkuri către paginile de interes, precum paginile de produse. În al doilea rând, aceasta uşurează munca botilor în găsirea tuturor paginilor web de pe site, aspect ce va maximiza bugetul de crawling.

Pentru a construi acest tip de arhitectura este necesară împărţirea conţinutului din site în categorii şi subcategorii, astfel încât principalele categorii să fie direct conectate la pagina de pornire (home), iar toate categoriile şi subcategoriile conexe să se regăsească în aceeaşi reţea. În consecinţă este mai mult decât necesară stabilirea unei structuri ierarhice a site-ului.

De exemplu, dacă îţi doreşti crearea unei pagini noi, va fi indicat că aceasta să fie adăugată la o categorie deja existentă (mai exact linkuita intern din categoria principală).

Dacă îţi doreşti crearea mai multor pagini noi care nu se potrivesc cu topicul categoriei, atunci se va realiza o nouă categorie la care vei conecta paginile respective. Dacă nu vei ţine cont de aceste reguli, paginile vor fi adăugate aleatoriu, ceea ce va îngreuna funcţionare optimă a site-ului din punct de vedere al relevanţei.

Cum se optimizează structura site-ului

Înainte de a începe conturarea unei arhitecturi, examinează principalele resurse care determină utilizatorii să realizeze conversii. În optimizarea conţinutului site-ului, trebuie mai întâi să creezi categoriile din site-ul tău.

Structura clară şi conturarea categoriilor din site, după cum am stabilit, vor permite crawlerelor şi utilizatorilor să sorteze cu precizie informaţiile pentru a găsi ceea ce caută, aşadar totul trebuie să fie cât mai simplificat.

Pentru o înţelegere mai clară a acestor concepte, vom lua ca exemplu realizarea unei structuri de site de la zero. Aşadar, vom începe prin construirea unei structuri ierarhice care va arăta similar unei piramide (pagina de pornire, categorii, subcategorii, pagini sau postări individuale). În partea de sus a piramidei se va găsi întotdeauna pagina de pornire (home page) care ar trebui să acţioneze ca un hub de navigare pentru vizitatori.

O ierarhie este o modalitate de a organiza informaţiile care reprezintă fundaţia navigării în site şi structurii URL-urilor, aşadar aceasta este un punct de plecare foarte important pentru realizarea unei structuri excelent optimizate.

Iată câteva caracteristici ale ierarhiei pe care ar trebui să le ai în vedere:

  1. Creează o ierarhie logică şi încercă să nu complici procesul. Menţine totul cât mai simplu.
  2. Păstrează fiecare categorie principală unică şi distinctă. Fiecare subcategorie ar trebui să se raporteze la categoria principală sub care se află.
  3. Păstrează numărul principalelor categorii cât mai mic.

Încearcă să echilibrezi numărul de subcategorii din fiecare categorie. Categoriile trebuie să fie destul de echilibrate şi, în general, ar trebui să aibă aproximativ aceeaşi dimensiune. Dacă o categorie are douăsprezece subcategorii, în timp ce o altă categorie are doar patru subcategorii, aceasta ar putea deveni puţin dezechilibrată.

Înainte de a merge mai departe, trebuie să aducem în vedere o altă denumire a structurii ierarhice şi anume conceptul de silozuri. Într-un sitemap cu adevărat simplu, paginile se vor conecta la „copiii” lor. Pagina de pornire, de exemplu se va lega de o pagină de categorie care la rândul ei se va lega de o subcategorie, iar mai apoi de paginile de produse. Toate aceste legături dintre pagina mamă şi paginile copii apar şi în breadcrumbs şi poartă numele de silozuri.

Breadcrumb-urile sunt linkuri care pot fi accesate cu un click şi sunt de obicei vizibile în partea de sus a unei pagini sau a unei postări, ele reprezentând practic traseul ordonat care îi ajută pe utilizatori să-şi urmărească paşii realizaţi pentru a pătrunde mai adânc în structura site-ului (silozuri), spre exemplu pe pagini de produse. Prin urmare, breadcrumb-urile reflectă structura site-ului.

Traseul este format din destinaţii care sunt formate din nume de categorii / subcategorii separate de săgeţi care arată drumul parcurs pentru a ajunge la pagina curentă, dar şi modalităţile de a reveni la pagina de pornire.

Breadcrumb-urile oferă o clasificare clară a site-ului făcând navigarea mai uşoară pentru utilizatori, ajutându-i să ştie unde se află în site. Acestea sunt foarte necesare deoarece îmbunătăţesc atât experienţa utilizatorului, cât şi activităţile SEO.

Iată un exemplu de breadcrumbs:

breadcrumbs exemplu

Pe lângă breadcrumbs, un alt factor important de urmărit în structura site-ului care ajută foarte mult la navigare este constituit de meniu. Prin urmare, navigarea într-un site este alcătuită din 2 mari elemente principale, breadcumb-uri şi meniu.

Meniul este practic cel mai comun element de ajutor pentru navigarea într-un site, de aceea este nevoie să fie cât mai bine optimizat.

Vizitatorii folosesc meniul pentru a găsi lucrurile de care au nevoie sau de care sunt interesaţi. Meniul îi ajută să înţeleagă structura site-ului, motiv pentru care este esenţial să se regăsească toate categoriile principale în meniul de pe pagina de pornire.

Toate magazinele online au de obicei două meniuri afişate în header. Unul pe partea stângă în care sunt listate categoriile principale şi unul în care sunt afişate pagini importante şi de interes pentru business precum: Promoţii, Noutăţi, Reduceri, Colecţii, etc.

De asemenea, în partea dreaptă sus trebuie listate paginile importante care nu reprezintă categoriile de produse din magazin, precum ar fi paginile ce au legătură cu produsele favorite, contul personal al vizitatorului de pe site sau coşul de cumpărături. Inclusiv acestea ţin de structura website-ului.

În  schimb, meniul principal reflectă cele mai importante categorii de produse de pe site, precum în exemplul din imaginea de mai jos:

emag menu

La fel ca în cazul paginii de pornire, în meniu ar trebui să existe cât mai puţine link-uri posibile, pentru a-şi păstra link juice-ul şi relevanţa atât pentru utilizatori, cât şi pentru motoarele de căutare.

Organizarea structurii URL-urilor

Un al element principal în dezvoltarea unei structuri puternice a site-ului este structura de URL-uri. Structura adreselor URL are şi ea un impact asupra clasamentului în afişările din Google (SERP’s), aşadar adresele URL simple şi lizibile vor ajuta site-ul să câştige expunere şi trafic calificat.

Atunci când utilizatorii văd cuvinte familiare în rezultatele căutării, pot avea o impresie mai bună în ceea ce priveşte decizia rapidă de a alege un site, în detrimentul altuia.

De exemplu, o adresă URL care apare scrisă

https://www.familio.ro/folder1/6564890

nu este la fel de utilă ca

https://www.familio.ro/casa/corpuri-de-iluminat

Dacă site-ul are o structură SEO-friendly, care a fost trasată logic şi ierarhic, URL-urile se construiesc foarte uşor, în mod natural, urmărind ierarhia. Adresa URL este practic o altă modalitate prin care se comunică locaţia în care se regăseşte pagina în contextul site-ului.

Să presupunem că ierarhia site-ului arată astfel:

structura site

În acest caz, structura URL-ului pentru locaţia fizică a magazinului Fashion Store din Rosetti vă arată astfel:

  • fashionstore.ro/locatii/rosetti/

Aşadar, după cum se poate observa în exemplul anterior, în construirea adreselor URL este indicat să se introducă foldere care să reprezinte pe scurt ierarhia structurii site-ului, mai precis ordinea nivelelor de la pagina de pornire, până la cea de produs.

În general, după numele domeniului (root domain), se poate introduce în cel de-al doilea nivel, numele categoriei principale, urmat de numele sub-categoriei (dacă este cazul), urmat apoi de numele paginii de produs.

Exemplu: magazinulmeu.ro/numecategorie/numesubcategorie/

Site-urile de e-commerce pot conţine o serie mai lungă de foldere şi subfoldere, dar ideea principală este de a crea o adresă URL concisă care să conţină cuvinte cât mai recunoscute.

Pentru a fi totul clar, vom continua mai jos cu o serie de exemple privind URL-urile de e-commerce care au tendinţa de a deveni dezordonate.

Iată un exemplu de URL neoptimizat:

www.onlineshop.com/ro/category/imbracaminte-749/tricouri/M-51wWyz8Yjdl

Acest lucru este de evitat, deoarece ne dorim ca URL-urile (permalink-urile) să fie cât mai clare, cât mai uşor de citit şi să respecte pe cât este un template al structurii.

Iată şi ce îţi sugerăm să faci ca punct de pornire:

  • numedomeniu.ro (pagina de pornire)
  • numedomeniu.ro/nume-categorie/ (pagina categoriei)
  • numedomeniu.ro/nume-categorie/nume-subcategorie/ (pagina sub-categoriei)
  • numedomeniu.ro/numecategorie/nume-subcategorie/nume-subsubcategorie/ (pagina sub-sub-categoriei)
  • numedomeniu.ro/product/nume-produs/ (pagina produsului)

Destul de simplu, nu-i aşa?

În momentul în care vei lucra la un site de e-commerce, vei descoperi că o mulţime de CMS-uri (content management systems) creează implicit URL-uri dezordonate.

De exemplu, WooCommerce adaugă gruparea /categorie-produs/ în adresa URL pentru toate paginile categoriei, ceea ce poate părea cam dezordonat.

Iată câteva exemple în acest sens:

magazinwoocommerce.ro/categorie-produs/saltele-ortopedice/

Există pluginuri pe care le puteţi folosi pentru a combate acest lucru, însă uneori este destul de complicat. Aşadar, recomandarea noastră este să nu vă îngrijoraţi prea mult în legătură cu acest aspect, cu excepţia cazului în care adresa URL este într-adevăr neorganizată.

Iată câteva exemple de URL-uri optimizate:

  • https://floria.ro/buchete-flori/ (pagina categoriei)
  • https://floria.ro/buchete-flori/trandafiri/ (pagina subcategoriei)
  • https://floria.ro/buchete-flori/trandafiri/roz/ (pagina de filtru pe culoare)

Ca regulă de evitat, încercaţi pe cât posibil să nu repetaţi cuvintele cheie în structura URL-ului:

https://floria.ro/buchete-flori/buchete-trandafiri/buchete-trandafiri-roz/

Iată câteva sfaturi suplimentare pentru scrierea eficientă a adreselor URL:

  • Utilizează cuvinte scurte şi caractere alfanumerice;
  • Include cuvântul cheie principal sau cuvintele principale;
  • Separă cuvintele prin cratime (-);
  • Nu folosi spaţii sau alte caractere speciale;
  • Păstrează adresele URL cât mai scurte şi clare: 128 de caractere sau mai puţin ca regulă generală;
  • Creează URL-uri atrăgătoare pentru vizitatori utilizând cuvinte cheie descriptive;
  • Utilizează structură pe foldere logice pentru categorii şi subcategorii de conţinut;
  • Evită să foloseşti parametrii URL;
  • Evită să foloseşti ID-uri de sesiune în URL-uri;
  • Rulează un audit al site-ului tău pentru a identifica rapid adresele URL care sunt prea lungi. De asemenea, tool-urile de SEO te pot ajuta să identifici link-urile 404 (broken links), care sunt negative pentru SEO şi alte probleme tehnice ale site-ului care afectează arhitectura SEO.

Concluzii

Mulţi dintre proprietarii business-urilor de comerţ electronic îşi doresc să obţină creşterea conversiilor, însă puţini dintre aceştia iau în calcul faptul că înainte de a întreprinde un demers către o conversie, vizitatorii trebuie să fie mai întâi atraşi şi curioşi să viziteze site-ul, iar pentru acest lucru SEO este indispensabil.

Există o multitudine de lucruri pe care va fi necesar să le reţii dacă îţi doreşti să-ţi optimizezi site-ul pentru motoarele de căutare, iar structura site-ului este una dintre cele mai importante metode de optimizare care te va conduce la un SEO de succes.

Structura site-ului reprezintă un produs ce necesită o implicare şi gândire atentă, la care se adaugă activităţi de proiectare şi organizare precise. De aceea, cel mai prielnic moment pentru a dezvolta o structură puternică a site-ului este înainte de a-l lansa online.

Cu toate acestea, dacă ai deja un site funcţional, este la fel de indicat să-ţi îmbunătăţeşti şi refaci structura acestuia sau să reorganizezi elementele de navigaţie pentru a îmbunătăţi funcţionalitatea din punct de vedere SEO.

În acest articol, am înglobat aproape toate lucrurile utile şi importante pe care trebuie să le cunoşti despre crearea unei structuri de site din punct de vedere SEO.

Pentru o analiză completă a modului în care este structurat site-ul tău şi pentru aplicarea optimizărilor corespunzătoare, ne puteţi contacta pentru a vă veni în ajutor.