Blog

Cum DUBLEZ (x2) comenzile magazinului meu ONLINE?

Provocarea principală a antreprenorilor care deţin un magazin online este creşterea vânzărilor! Dacă v-aş zice că puteţi dubla comenzile magazinului online doar pe baza unor decizii cu ajutorul unor statistici din Google Analytics cum aţi reacţiona? Ei bine, unii vor zice că este imposibil să dublezi numărul de tranzacţii doar cu ajutorul Google Analytics, însă […]

Citeste articolul Durata citire articol - 5 min.

Investesc bani în marketing online – În cât timp văd rezultatele?

Cu toţii ştim că succesele peste noapte nu există, însă sunt canale de marketing online care îţi pot genera rezultate imediate. Iată şi care este structura informaţiei din video-ul de mai sus şi transcripul aferent: 1. În cât timp văd rezultatele dacă investesc în Google Ads? Primul canal de care vorbim este Google Ads. Google […]

Citeste articolul Durata citire articol - 8 min.

Schimbi, Migrezi sau Actualizezi Site-ul? Ce Se Întampla cu Traficul Organic?

Ca şi proprietar de site, este posibil la un moment dat să vrei să îţi muţi site-ul la o altă adresă URL sau pe o altă infrastructură. Acest video te va ajuta să înţelegi mai bine procesul şi să înveţi cum să te organizezi, cum să implementezi şi cum să monitorizezi mutarea. Înainte de a-ţi […]

Citeste articolul Durata citire articol - 4 min.

Ce Este SEO? Ce Înseamna SEO – Definiție și Diferențe

Cum a luat nastere SEO? In urma cu 29 de ani, in 1991 cand Tim Berners-Lee dadea viata Internetului prin lansarea primului website (http://info.cern.ch/hypertext/WWW/TheProject.html), nimeni nu ar fi preconizat impactul urias pe care SEO urma sa il aiba asupra prezentului. In tot acest timp, SEO a progresat ajungand de la un simplu sistem unicelular, la […]

Citeste articolul Durata citire articol - 6 min.

ContentSpeed – Review Detaliat (Parere Obiectivă): Analiză, Performanță și Funcționalități

1. Introducere Am avut răspunsuri din partea ContentSpeed (prin Doina Vîlceanu) pentru unele întrebări, răspunsuri pe care le-am inclus parțial și mai jos. Mulțumim de amabilitate! Misiunea ContentSpeed este să ofere servicii de calitate companiilor care au un plan pentru digitalizare și să susțină antreprenorii de la idee, până la primele sute sau mii de […]

Citeste articolul Durata citire articol - 13 min.

MerchantPro: Evaluare Obiectivă, Păreri, Prețuri & Funcționalități Testate

Testăm soluția platformei de e-commerce (comerț electronic) a celor de la MerchantPro, care este noua identitate a platformei ShopMania BIZ. Vom analiza mai multe aspecte, detaliate în cuprinsul de mai jos, iar la final vom trage concluzii. Pentru acest test nu am primit un comunicat oficial în prealabil de la cei de la ShopMania, așa […]

Citeste articolul Durata citire articol - 12 min.

Studiu de Caz SEO Shopu.ro: 10x Creştere A Traficului Organic

Shopu.ro este un magazin online care activează pe piaţa din România din 2009. În 2019 cifra de afaceri a depăşit 1.000.000 EUR. Shopu vinde o gamă variată de produse accesibile pentru toate buzunarele, de la electrocasnice, TV, audio-video, foto, supraveghere, casă şi gradină, până la jucării şi accesorii pentru copii. Studiul de caz de astăzi […]

Citeste articolul Durata citire articol - 7 min.

Gomag: Evaluare Obiectivă: Pareri, Prețuri & Motive Să Alegi O Platformă SaaS

Testăm în articolul de față soluția platformei de e-commerce (comerț electronic) a celor de la Gomag. Vom trece prin mai multe aspecte, detaliate în cuprinsul de mai jos, iar la final vom trage concluzii. Cosmin Dărăban a avut amabilitatea să ne răspundă la câteva întrebări suplimentare despre platformă. Testează platforma » 1. Funcționalități ale platformei […]

Citeste articolul Durata citire articol - 10 min.

Dicționar SEO: 150+ Termeni & Definiții pe Care Este Esențial să le Cunoști 

SEO (denumire care este, de fapt, un acronim pentru Search Engine Optimization) reprezintă cea mai populară metodă prin care un website își crește atât calitatea, cât și cantitatea de trafic rezultat din căutările organice pe motoarele de căutare. Importanța acestei practici este dată de faptul că poate atrage către un anumit website publicul direct interesat […]

Citeste articolul Durata citire articol - 21 min.

Cum Caută Audienţa pe Google? Investigaţia Comercială: Înţelege şi Optimizează!

Acestea sunt întrebările pe care orice antreprenor ar trebui să şi le pună, mai ales atunci când activitatea afacerii se desfăşoară în mediul online. Pentru cei sătui de publicitatea agresivă, adică majoritatea consumatorilor din prezent, trebuie găsite alte metode pentru a le face cunoscută afacerea, alte modalităţi de a le stârni interesul şi curiozitatea, şi, […]

Citeste articolul Durata citire articol - 10 min.